Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Just nu äter min hund (chihuahua 1,5kg) Doggy professional Extra active. Förr har han varit stor i maten (kunde lätt trycka i sig 2dl då...
Svar
18
· Visningar
1 657
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Sambon försöker förklara för mig vad han har sett för ras vid affären.. kan inte komma på vad han menar! en ungefärlig storlek som en...
Svar
7
· Visningar
933
Övr. Hund hämtade igår hem min lilla valp, shih tzu. Har honom på prov till att börja med, men det blir nog köp :). det är min pojkväns styvmor...
Svar
19
· Visningar
1 358
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund hej. jag hade tänkt att va med på utställningen i Fagerhult. men har aldrig gjort nåt sånt innan och vet inte heller hur det går till...
Svar
6
· Visningar
759
Övr. Hund Jag kommer (om föräldrarna ger med sig) skaffa en foxterriertik om några veckor då hon blir 8-9v. Vad ska man tänka på innan man köper...
Svar
15
· Visningar
1 348
Senast: Kaki
·
Övr. Hund Vad brukar ni aktivera era hundar med inne? Känner att det blir lite enformigt ibland, vi brukar kasta boll/leksak och så kommer han...
2
Svar
23
· Visningar
2 332
Senast: nyponros
·
Övr. Hund .. med mässingskedja. Finns det? Har letat och letat men inte hittat ngt. Får väl ta ett vanligt i värsta fall;) Hunden är en golden:)
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund Jag var ute på promenad med trevliga männiikor och deras hundar varav en dessa personer hade Devin i knät i veckan. Då morrade han på...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: Calazirya
·
I
Övr. Hund Hej alla glada! Jag har ett bekymmer som jag hoppas att någon själ kanske kan hjälpa mig att bli mer klok på. Jag och min 9 årige...
Svar
2
· Visningar
671
Övr. Hund Någon som kan ge mig tips på hur jag kan träna detta? Ligga på kommando kan han sedan länge, problemet är det där med att ligga kvar...
Svar
4
· Visningar
803
Övr. Hund Jaha, jag skrev ju här för ett tag sedan, i olika funderingar över vilken hundras det skulle bli. Var helt inne på en storpudel, efter...
Svar
16
· Visningar
5 346
Senast: jupiter-judex
·
Övr. Hund Idag tränade vi och lekte lite på förmiddagen. Gick superbra! Tog en paus på en månad med Gandalf för han var uppe bland molnen men nu...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: YorkWann
·
G
Övr. Hund Vilket inte uppskattas då man är sugen på mys tillsammans med "pojkvännen" kan jag säga :crazy: Tror säkert att denna frågan har...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Finns det något bättre än snö undrar Molly? (okej vi har inte så mycket snö men det räcker för att göra denna hund glad) Fullt ös...
Svar
13
· Visningar
1 119
S
Övr. Hund Hur länge ska man vara hemma med en hundvalp i början?
Svar
10
· Visningar
7 806
Senast: Smokey
·
Övr. Hund Hejsan. Nu är det kalabalik här i huset, den enda mannen i huset lämnade diskbänksdörrarna öppna så nu har våran hund ätit upp en hel...
Svar
6
· Visningar
5 201
Övr. Hund Frågar för en kompis räkning... Vilka raser brukar allergiker klara av bättre? Självklart är det individuellt, men det är ju alltid bra...
Svar
11
· Visningar
1 397
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Födda -21