Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Nu är det så att jag är väldigt mycket ensam eftersom min sambo är mycket med sina bilar på fritiden. Så då sitter jag hemma själv...
Svar
6
· Visningar
832
A
Övr. Hund Måste bara få berätta hur urgullig vår lilla rottis Buster är med sin tratt därhemma, haha, så fort jag kan fixa några bilder så gör jag...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: mango
·
D
Övr. Hund Vad ska ni göra med doggisarna idag på långfredagen? Här blir det en lugn dag, en långpromenad i eftermiddag (hoppas snön lugnar sig...
Svar
16
· Visningar
1 242
Senast: mango
·
K
Övr. Hund Nu är det så att mina icke längre valpar har under hela deras valptid pissat/bajsat inomhus lite grand av misstag. detta beteende...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: ako
·
T
Övr. Hund Jag tittade på "mannen som talar med hundar" för ett par veckor sedan, och såg en otroligt söt liten hund. Det var den hunden som var så...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Tebazz
·
Övr. Hund Hundens klo delade sig ifrån pulpan så vi fick rycka bort kloen. Det har sett fint & inte blött förut. Idag så blödde han om pulpan när...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Nosgrimma
·
I
Övr. Hund Är det någon här som tränar eller tävlar lydnad med sin lilla hund? :) Då menar jag främst de som ej är av bruksras. Går det att tävla...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 987
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Ja, vilken mellanstoa hund passar bra till jakt på rådjur?
Svar
15
· Visningar
2 525
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund :D De har fått leta efter sin mat nu ikväll, eftersom de inte direkt blivit superaktiverade någon av dem idag. Nåväl, det...
Svar
9
· Visningar
833
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Kan man gå ut med en hund för ofta? Tänker på rumsrenheten. Jag springer fortfarande ut varje till varannan timme med min 5 månader...
Svar
15
· Visningar
3 503
Övr. Hund Min hund gjorde nåt skumt för några dagar sen. Jag var ute och red och hon var med som vanligt. Vi möter flera människor längs vägen som...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Elma_vip
·
Övr. Hund ...och inte en hundvalp:angel: Hmm... En bild säger mer än tusen ord...Vad säger då 2 bilder;)
2
Svar
26
· Visningar
1 803
Senast: MaRomer
·
J
Övr. Hund Någon av er som planerar att tävla i lydnad i år? Vilken klass och när ska ni tävla? Jag ska anmäla mig till tävling i Maj =)
Svar
14
· Visningar
956
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Fick plats för lillskruttan på MHt med :D Totalt onödig tråd, men fick reda på idag att även hon med all säkerthet kommer komma med. :D
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Instant
·
Övr. Hund http://nyheter.se.msn.com/utrikes/article.aspx?cp-documentid=7827196 ännu ett dödsoffer för hund..
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag har en Golden Retriver som tidvis smiter ofta. Nu har det varit lungt minst ett halvår men de senaste veckorna har det varit...
Svar
6
· Visningar
1 401
Senast: Cheval
·
Övr. Hund Finns det några sådana i detta landet!? Tacksam för svar! //Domino_s
Svar
11
· Visningar
978
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hej! Det har länge förts diskussioner mellan SJ och de olika handikapporganisationerna för att få SJ mer tillgängligt för människor...
Svar
18
· Visningar
1 407
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Hund In med bilder på era hundars egna lilla place! Min hund har sitt alldeles egna ställe framför mina föräldrars säng, en stor filt med...
2
Svar
32
· Visningar
2 795
Senast: movi
·
F
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo har pratat om att skaffa en fransk bulldog. Vi har en cocker spaniel sen tidigare och skulle vilja utöka...
Svar
6
· Visningar
1 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka