Bilder på eran "hundhörna"

Sv: Bilder på eran "hundhörna"

Knapplån:

Vi har kastat ut hundkorgen på grund av att hunden aldrig låg i den, hon föredrar sofforna eller sängarna. Däremot har vår "lånehund" en egen korg som hon använder periodvis.

I höstas när min hund löpte blev hon lite extra "mysig" och fick då för sig att hon skulle klämma sig ner i den andra hundens korg, så här såg det ut:

Hedda140411.jpg

*kl*
Har precis köpt en Bia till min hund 70x85, här provligger han den :love: Hade inte råd med äkta fårskinnsfäll denna månad men men... får spara till det :)

2hmomz5.jpg

Valpis har inte haft någon egen plats sedan det var dags att ta bort valphagen. Han får ha fri tillgång till vår säng i stället, förutsatt att vi är hemma.

kuddbadd.jpg

Han har själv bäddat med kuddarna...

sangmage.jpg

Vår skit har en bädd i vardagsrummet som han aldrig använder. Utna istället har han lagt beslag på en "sittpuff" min mamma har sytt (den är typ 50x50 o alldeles för liten för hunden:D

Bild ovanifrån, rumpan hänger utanför
P1010027.jpg

Han brukar också använda vår fotpall om huvudkudde.
P1010024.jpg

Ibland ligger han också i soffan eller sängen vår och sover, är dock (alldeles) för sällan:D

*kl*
Har precis köpt en Bia till min hund 70x85, här provligger han den :love: Hade inte råd med äkta fårskinnsfäll denna månad men men... får spara till det :)

2hmomz5.jpg

Ska väl tillägga att denna använder han nu när vi ser på tv i vardagsrummet, på nätterna delar han bädd med oss under täcket, bästa preventivmedlet? :angel::rofl:

Här sover våran vovve,har hörnet vid kökssoffan,och hon ser ut att trivas..
Jag har delat en madrass på mitten och lagt den dubbel,så den är ca 30 cm hög och 1mx1m
15696008.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 928
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 847
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 421
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 615
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka