Jag visste att han var en bebis...

Sv: Jag visste att han var en bebis...

Det kan jag inte tänka mig, ser ju ut som ett litet spädbarn på bilderna. ;)

Det kan jag inte tänka mig, ser ju ut som ett litet spädbarn på bilderna. ;)

Haha ja du tycker det va=)

Han har redan tagit 1 macka från bordet, 1 halv bit blodkorv, och tuggat sönder mattes mobil laddare (tur att kopntakten inte satt i:eek:)

Men söt de e han=9

Håh...! Det där är en sån där pinsam bild han kommer att skämmas ögonen ur sig sen när han är stor och macho rottishane och matte envisas med att visa nappbilden för alla andra hundförare på brukshundsklubben...!! :D ;)

Skitgullig, speciellt andra bilden.

Håh...! Det där är en sån där pinsam bild han kommer att skämmas ögonen ur sig sen när han är stor och macho rottishane och matte envisas med att visa nappbilden för alla andra hundförare på brukshundsklubben...!! :D ;)

Skitgullig, speciellt andra bilden.

Haha ja det va en bra idé! Ska jag verkligen göra..hahaha Då e han nog inte så kaxig längre:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 030
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka