Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Snön vräker ner i ett par dagar sedan slår det till... Det blir -15 grader, solen skiner från klar blå himmel och snön gnistrar. Perfekt...
2
Svar
29
· Visningar
3 274
Senast: beaslillatuss
·
L
Övr. Hund Hur ska man göra för att få sin valp att bli mest bunden vid en själv då ens mamma är hemma mest med valpen i början? Eftersom jag...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Hm.. har ett litet problem.. hon har alltid varit orolig när hon ska äta, hon lixom vågar inte.. och det blev bara värre en gång då...
2
Svar
24
· Visningar
1 919
Senast: MinIan
·
Övr. Hund ni som sökt tävlingslicens, hur lång tid tog det innan ni fick den? måste man ha licensen i handen innan man kan anmäla till tävling?
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Krasux
·
P
Övr. Hund Ja varför reagerar min hanhund så starkt på kastrerade hanhundar? Nu har vi visserligen bara mött två stycken, men i båda fall är det...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: PowerPinglan
·
Övr. Hund Lägg gärna in bilder på er hund som valp och som den är nu. Skriv också vad det är för ras för oss som har svårt att se sånt! :)
4 5 6
Svar
107
· Visningar
13 216
Senast: Zoya
·
L
Övr. Hund Ni som har skälliga raser eller har en hund som skällde väldigt mycket som valp, hur gjorde ni då för att få hundarna att bli så tysta...
Svar
11
· Visningar
2 216
·
L
Övr. Hund Såg nyss att min hund har glufsat i sig en tom toarulle, är det skadligt? Eller är det lättsmält?:crazy:
Svar
5
· Visningar
13 738
Övr. Hund Hur mkt mat kan man ge en valp? Devin äter 4 gånger om dagen, med ca 1 1/2 dl per gång vilket följer rekommendationen på hans mat (RC...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund För och nackdelar?! Ja hur har ni de?! Ni som har två hur upplever ni de? Mycke jobbigare?
2
Svar
24
· Visningar
1 863
Senast: kicki71
·
P
Övr. Hund Hej skulle behöva veta om det finns något att ta bort pormaskar på naken hunden med??? :confused:
Svar
12
· Visningar
8 851
Övr. Hund Ja,jag är helt blåst på bruksgrenar,erkänner det! Men visst är det så att det är den lägsta?Men vill veta lite om det,då min dotter vill...
Svar
11
· Visningar
957
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Tycker alla tröjor med rastryck är så fula så jag designade ett eget. Kan man gå runt med det här på sig? Skulle du gjort det (med din...
Svar
15
· Visningar
1 237
·
Övr. Hund Var har ni för erfarenhet av dessa hundar? Någon som äger en Lundehund här på Buke? Jag har blivit förälskad i deras utseende, men vet...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Trolltyg
·
J
Övr. Hund Min schäferhane kastrerades för drygt ett år sedan och vi har en rottistik på 1 år som nu löper för andra gången i sitt liv. Förra...
Svar
18
· Visningar
1 299
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Skulle gärna vilja höra åsikter och synpunkter från er angående något som jag funderar över då jag själv inte anser mig särskilt kunnig...
2
Svar
31
· Visningar
5 939
Senast: cassiopeja
·
L
Övr. Hund Vet du något om dessa raser? Barbet, Schipperke, Pumi, Cocker spaniel, Lagotto Romagnolo, Perro de aqua epanol? Är de lätta att ha...
Svar
5
· Visningar
2 264
Senast: lollolisa
·
L
Övr. Hund Hur gjorde ni när era hundar var valpar för att behålla/bygga upp träningsglädjen? Hur/Vad tränade ni & hur mycket? :bow:
Svar
3
· Visningar
912
Senast: lollolisa
·
K
Övr. Hund Nyfikna frågor väntar på många svar :bump: Har ni hund/hundar som är allergisk? Vilken ras? I vilken ålder startade...
Svar
7
· Visningar
2 892
Senast: Dylan
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id745430_page0.html Hon va inte värdens bästa fotomodell i dag. Svårt när man är ensam . Hon ville inte...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka