Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Hur reagerar ni när ni ser en sådan här annons.? Jag tycker att det luktar smuggel lång väg.........:mad...
Svar
16
· Visningar
1 571
Senast: pimy
·
H
Övr. Hund Jaha då var det dags att klura ut någonting bra! Min hund (Schäfer 10 mån) är en tyst och lugn sak :) Och fungerar verkligen bra. Men...
Svar
8
· Visningar
756
Senast: hasselby
·
A
Övr. Hund I tisdags hände det som inte fick ske. Min hund och allra bästa vän försvann ifrån mig. Han lämnde jorde livet.. :cry: I sommar...
Svar
14
· Visningar
1 818
Senast: Ammon
·
H
Övr. Hund Går dom att köpa begangnade eller? Eller vart köper man dom?:angel:
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Anordnas det några såna? Jag skulle gärna vilja träffa andra likasinnade för en liten buketräff med hund, kanske gå en promenad och...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: liten82
·
B
Övr. Hund jag har en pappilontik som löper för första gången, honm har nu löpt i nästan fyra veckor, hon blöder fortfarande. Eftersom hon har lång...
Svar
6
· Visningar
2 276
Senast: Besokare
·
Övr. Hund :eek: I gårkväll strax före 22, så började finsk spetstiken att valpa, 7 dagar före utsatt tid.. :cool: Inget hade under dagen...
2
Svar
31
· Visningar
7 514
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Hej! Jag har en hanhund på 8 år. Då vi är ute och går så bajsar han massor med gånger. i snitt 5 gånger per promenad, och då är vi...
Svar
15
· Visningar
6 730
Övr. Hund Som vanligt är det tjaffset med grannarna och våran rottistik. Jag kan ju säga ärligt att tiken hatar dem, när dem går förbi staketet så...
2
Svar
27
· Visningar
2 307
Övr. Hund Ska snart skicka in registeringspappren på mina valpar. Men vad ska man skriva på raden där det står: "Har fadern lägst 3:e...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: falukorw
·
M
Övr. Hund som rubriken lyder, vad skall man göra den första dagen som valpen kommer till sitt nya hem? Den här valpen är en lite äldre valp, ca 3½...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Mellvina
·
I
Övr. Hund Förra lördagen var jag ute med hunden (hundvakt) och på vägen hem ser jag en ridgeback (min är också ridgeback) hane stå och stirra på...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 371
Övr. Hund Såg nu att det av ett stor fodermärke lanserats mat för just dvärgschnauzer. Blev lite sugen att prova men samtidigt känner jag mig...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: NattanA
·
H
Övr. Hund Har en liten vovve som bara ääälskar att döda alla leksaker hon har :D Hittar oftast en ny leksak varje dag som hon tömt på stoppning...
2
Svar
23
· Visningar
1 841
Senast: Miss QT
·
A
Övr. Hund varån hund är väldikgt rädd för våran dammsugare så mamma tar fram den så springer han och gömmer sej.... ibland så skäller han på den...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: blohme
·
Svar
15
· Visningar
1 373
C
Övr. Hund ...när alla vet att katten har gjort det. :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=f1qIzxFZDhU
Svar
6
· Visningar
841
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund Började på hundkurs förra veckan, (1:a ggn utan hund). Vi fick berätta lite om oss själv och våra hundar. En hade en "Malle", vad är...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund min mamma o man skall kolla på en labrador hane 7 veckor i morgon. Är en svart labra dor med vit fläck godkänd för utställning?????
Svar
3
· Visningar
1 595
Senast: Turali
·
Övr. Hund Jag och sambon går i funderingar om att skaffa hund. Vi kan bara inte komma överens om vilken. Jag har alltid drömt om en New Foundland...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: lieverd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Senast tagna bilden XVI