Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag vill veta alla för och nackdelar med just Din ras! så ös på! :D
2
Svar
26
· Visningar
5 008
Senast: Isis2
·
H
Övr. Hund Ja jag har en schäfer som jag tänkte para med en västgöta spets! Ja så det blir som en liten schäfer!:) Det blir väl bra? Så slipper...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 314
Övr. Hund Vill ha lite tips om hur jag lär min hund att springa fint brevid cykeln, har köpt en "springer" jag tänkt använda. Ska jag ha godius i...
2
Svar
32
· Visningar
4 470
Övr. Hund Min lilla dvärgschnauzer-kille har nu hunnit bli 6 månader och jag har en liten fundering när det gäller vaktinstinkt och skällande...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: smulan87
·
I
Övr. Hund Vilka ska dit? :)
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 087
Senast: Missel
·
Övr. Hund Iom att min systers hund brukar vara här + att jag är dagmatte åt en hund (som har tendens att blöda lite då och då) så tänkte jag fråga...
Svar
1
· Visningar
712
T
Övr. Hund Vilka kennlar har i dag sin uppfödning som yrke? Gör en lista: Almanza Härkilas
Svar
12
· Visningar
1 987
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Är det flockledaren eller inte hunden tyr sig till? Min hund hänger alltid efter mig, det är mig han lyssnar på. Är det då mig han ser...
Svar
10
· Visningar
3 061
Senast: pepp
·
C
Övr. Hund Jag har en ny fundering:angel: Tiken valpade i morse första kom 4.30 och den sista 8.46 10 st totalt. Men nu har hun kryssverk igen...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Jaahl
·
I
Hundträning Hej Vi har haft en hel del problem m vår hund, i fråga om fysisk kontakt. nu är han två och blivit såå mycket bättre. Min sambo...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 820
Senast: Lenis
·
S
Övr. Hund Vad ja märkt med olika hundar och utseende är att folk blir olika rädda för olika hund utseenden. Många backar och går omvägar när...
2
Svar
24
· Visningar
1 933
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund Jag är ganska säker på att de INTE får det och är "lite smått" irriterad på grannen som har sin sommarstuga bredvid oss (08or :cool:)...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 695
Senast: isse
·
Övr. Hund Är det ärfligt med navelbråck? Kollade runt på en hemsida, och såg då att en hel kull hade fått navelbråck!
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min hund ska iofs vara med mig på jobbet sen när semestern är slut. Men man vill ju ändå kunna lämna honom för att åka och handla...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund på måndag ska "lillen" röntgas.. är rejält nervös... tänk om han har dåliga höfter elelr armbågar... tänk om jag inte får med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 120
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Idag ska jag åka och hälsa på där jag jobbade förut.Dom har cirka 23 cavalierer och 2 japaneser.Alla är helt galna i mig och jag har...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Zarro
·
W
Övr. Hund Får syn på en fågel i ett träd och försöker övertyga det stackars fjäderfät att komma ned och leka :crazy: Vänta nu, vart...
Svar
9
· Visningar
966
Senast: pepp
·
Övr. Hund jag vill kolla in jakt labradoren lite mer. någon som har tipps på en sådan
Svar
5
· Visningar
6 470
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min pojkvän söker hund. Men vi vet inte riktigt hurdan... Det vi vill ha är en liten hund, inte alltför aktiv, alltså...
Svar
11
· Visningar
1 407
Senast: Toviie
·
Övr. Hund har en springer hane på snart 9 månader som har börjat klia sig, ja ser ingen röd svullnad eller nå kala fläckar, han kliar sig lite...
2
Svar
34
· Visningar
3 203
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka