Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Sv: Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Men va fan :mad: hur tänkte du när du kastrera honom? Podenco som är så jäkla ovanligt, vi hade kunnat sälja multum!

Asch, synd att min syster gav bort sin schäfer/schillerstövarhane. Fast vi kan säga Grand Danois. Stor, pälsig och jääääättesnäll :angel: glömde jag säga att han är hanhundsaggressiv och äter småbarn?

Kände en hovslagare för MÅNGA år sedan som hade en sån korsning, såg precis ut som en schäfer med väldigt korta ben!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 377
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 393
Senast: Sel
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 434
Senast: Tonto
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka