Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Sv: Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Ja, själv så anser jag mig vara en av de få SERIÖSA här i landet.. :angel: med två hanar varav den ena kastrerad och planer på att kastrera den andra oxå.. så här blir det inga valpar. Seriös eller vad? ;)

Kastrera alla han hundar på jorden! Och endast konstgjord befruktning!:angel:

Ja fast efter en tid kunde man nog köpa det på ica!
300 kr sprutan och då kan ju folk ändå blanda raser hej vilt:smirk:

Ja fast efter en tid kunde man nog köpa det på ica!
300 kr sprutan och då kan ju folk ändå blanda raser hej vilt:smirk:

hahaha :rofl:
"I dag har vi rea på hundsperma pga kort bäst före datum"

hahaha :rofl:
"I dag har vi rea på hundsperma pga kort bäst före datum"

Apropå det jobbade jag inom kundtjänsten på ett världsomspännande transportföretag för ett tag sedan. En dag ringde en lätt uppjagad kvinna och undrade hur stor kostnaden skulle bli för att transportera X liter frusen hundsperma från USA till Sverige.

Diskussionen runt bordet bland tjejerna huruvuda frusen hundsperma var "levande" (vilket inte accepterades) eller inte var... intressant. Till slut fastslog vi "inget animaliskt".

:p

Apropå det jobbade jag inom kundtjänsten på ett världsomspännande transportföretag för ett tag sedan. En dag ringde en lätt uppjagad kvinna och undrade hur stor kostnaden skulle bli för att transportera X liter frusen hundsperma från USA till Sverige.

Diskussionen runt bordet bland tjejerna huruvuda frusen hundsperma var "levande" (vilket inte accepterades) eller inte var... intressant. Till slut fastslog vi "inget animaliskt".

:p

Haha, de borde väl vara i dvala? :angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 377
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 393
Senast: Sel
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 434
Senast: Tonto
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Senast tagna bilden XVI