Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Sv: Schäfer/ Västgöta spets blandning!

Jooo då. TS var nog ironisk, men jag var fullt allvarlig! :) Du kan få köpa valp av mig. :D

;)

Jag är ju lite för Schäferbiten men syrran var ju inne på Shar Pei ett tag men valde bort pga alla sjukdomar... Du kanske har hittat den perfekta lösningen åt henne:idea:

Oh oh, två valpar bokade redan...! :banana:

Jag hade tänkt mig 13 000kr styck för dem och det är väl helt rimligt med tanke på Lokas fina stamtavla och det faktum att shar pei:en är väldigt ovanlig. Eller hur...?

Fullkomligt rimligt! (med tanke på att jag betalt åtta för mina renraser):banana:
Man får ju tänka på att du måste gå runt med:cool: (man får väl ett "valppaket med?)

Även om jag tycker att ni gick lite hårt åt i en tidigare tråd :angel: så kan jag ändå inte låta bli å skratta åt va knäppa ni är i den här ;)

Ja eftersom jag har en tik, och TS har en tik, så behöver du ju inte känna dig särskilt utkonkurrerad med din ölbricka. ;) :angel:

Va bra, jag tar 1000:- i parning/ gång och sen 20 000 per levande valp...
Detta kan bli nå extra...

Tänk, en nödvändig Schäfer?? :angel:

//Humlan *genomled ssm* :angel:

jajemen.. visst är hon söööt:angel:
tindra.jpg

tindrastentjrn.jpg

Även om jag tycker att ni gick lite hårt åt i en tidigare tråd :angel: så kan jag ändå inte låta bli å skratta åt va knäppa ni är i den här ;)

Hörredu nu tycker jag mig ana att du anser oss oseriösa...?? "Knäppa"?!? :eek:

Ja. Jag säger då det. Hundrasist! :mad:

:p

Hörredu nu tycker jag mig ana att du anser oss oseriösa...?? "Knäppa"?!? :eek:

Ja. Jag säger då det. Hundrasist! :mad:

:p

Ja, själv så anser jag mig vara en av de få SERIÖSA här i landet.. :angel: med två hanar varav den ena kastrerad och planer på att kastrera den andra oxå.. så här blir det inga valpar. Seriös eller vad? ;)

Men... två hanar? Och du kastrerar..?? :eek: Det är ju två guldgäss juh...

Ja, fast om du vil ha valpar från en knasig schäfer så finns det fortfarande chans. Kan dock ej erbjuda lapphunden då det som sagt är försent..

Himmel!!! Vilka pengar du bara kastar bort, bara så där:confused:
Tänk om du behöver en ny soffa????:idea:

Ja, fast om du vil ha valpar från en knasig schäfer så finns det fortfarande chans. Kan dock ej erbjuda lapphunden då det som sagt är försent..

ÅH!! Jag som skulle vilja ha en lapphund till mina schäfertikar!:bump:
Skulle bli såååååå tööööta valpar!:banana:

Himmel!!! Vilka pengar du bara kastar bort, bara så där:confused:
Tänk om du behöver en ny soffa????:idea:

Aha, va det därifrån jag skulle fått pengarna till soffa?! :eek: den håller ju faktiskt på å trilla isär.. :(
Va dock mindre roligt när han markerade på soffa/köksbort/gavlar/högtalare.. :angel:

Grannen har oxå en :angel:
men då får du boka in en dag när du har RIKTIGT mkt tid, husse där är riktigt pratglad.
Annars är det ju en bra idé.. mina favoritraser i en :idea: lättare än å gå ut och gå me två.

Men... två hanar? Och du kastrerar..?? :eek: Det är ju två guldgäss juh...

Mina hanhundar kan donera en kula var. Då går ju blandningen lite fortare också, när man slipper blanda in en massa tikar för att få blandraser osv. En är terrier och en är portugisisk vattenhund. Låter det bra?

Det kan jag tänka mig att dom blir sööta!:) Och kanske lite mindre i storleken än schäfer:D
Så det kan funka!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 377
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 393
Senast: Sel
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 434
Senast: Tonto
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 071
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka