Malmö int. 15-16/3

Sv: Malmö int. 15-16/3

*knapplån*

Lycka till alla Ni som ska ställa. Jag ska dit för att titta på era fina hundar och shoppa :).

Hoppas vi ses där =) Shoppa inte upp allt bara, utan lämna lite till mig ;)

*KL*

Nu är det inte långt kvar! ;) Någon mer än jag som börjar känna av nerverna?

Hur långt innan ni ska ställa ska ni vara där? Jag går som nr. 55 i ringen, som börjar kl.9, räcker det om jag är där kl. 10?

Det beror ju på hur lång tid du behöver för att förbereda och acklimatisera dig och hunden. Det kan vara mycket folk och parkeringen är stooor så det kan vara en bit att gå. Jag satsar på att vara där vid 9, då börjar ju agilityn :D

Tror jag ska vara där vid 10 bussen var kanske inne tidigare....
Tja, jag brukar bli nervös ng minuter innan.

Vovven är färdig, borstad, badad, klorna klippta....

*kl*
Jihoo, jag ska dit både lördag och söndag!

Vilka var det som skulle ställa ut?

Missel
Kakis
Instant
...

Ååå, är det premiär för mopsen nu?
Förvänatar mig uppdatering anting via pm eller din hemsida imorgon hur det gått :)

Så, nu är schemat för söndagen klart, det blir räddningsuppvisning ca kl 1350-1420. *lite nervös* :bump:

Japp i valpklass :D
Men verkar vara många valpar, för är bara mops i ringen och vi går in som nr 12.

Så, nu är schemat för söndagen klart, det blir räddningsuppvisning ca kl 1350-1420. *lite nervös* :bump:

Är räddningen i samma ring som lydnads tävlingarna där efter eller?
Det blev ingen tävling i lydad med min hund där. Men ska dit och heja på min kompis som ska tävla i lydnad klass 3.

Ska ev ställa min kompis minibullterrier. Ska även titta då min kompis tävlar i lydnads klass 3 med sin hund där på söndagen =)

Vi åkte ut med en tvåa. Fråga mig iten varför. :crazy: Men det är ju så det kan bli. ;)

Hur gick det för dig Kakis?

Vi fick ämdrade planer .. :angel:
Det blandade ihop sig med uppfödaren (Som skulle gå med Tova) , för hon hade andra hundar i annan ring när vi skulle gå.
så mamma fick gå med henne :smirk: Haha, men det funkade bra.
Fast vi fick blått band direkt, men men.. Vi åkte mest ut pågrund av att Tova var så osäker på bordet..

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 989
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka