Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har lagt märke till att min hund inte kan hålla riktigt tätt längre, rätt var det är så kan det börja droppa och inatt verkar han ha...
Svar
12
· Visningar
8 716
Senast: wtf
·
Övr. Hund Min ena hund envisas med att slicka minandra vovve i munnen, MKT GRUNDLIGT! Har ngn ett tips på vad det beteendet betyder? Tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Trani
·
Övr. Hund :crazy: Nog gör han det bra som står ut med detta elände varje dag..? Stackarn :eek:
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Några här kanske vet att jag har en cockertik och en rottistik... cockern har alltid varit full av energi, har liksom inte funnits något...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: nyponros
·
A
Övr. Hund hoppas på snabbt svar... vi har precis köpt en ny hund (ej valp) och hon vill inte kissa på promenaderna. Vi fick henne i tisdags och...
Svar
12
· Visningar
17 582
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Nu är det så att jag tänkt skaffa en vovve till sommaren :) Men som nybörjare i hundvärlden funderar jag lite på vilken ras man ska...
2
Svar
21
· Visningar
11 044
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Ja, får man det? Har sökt lite på kastreering, och många svar i de trådarna går ut på att det är positivt att kastrera om man inte ska...
Svar
8
· Visningar
1 214
Övr. Hund Min mamma skall köpa ny hund. Avlivade sin 10 åriga schäfer . Hon funderar på en pumi Någon som vet ?? kennlar mm
Svar
5
· Visningar
1 625
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jag vågar inte se filmen eller bilderna, för jag känner mig helt matt redan, bara efter att ha sett deras förstasidan. Det vänder sig i...
2
Svar
28
· Visningar
2 154
Senast: bestatjejen
·
Övr. Hund var ute med min dobermann valp på fyra månader. allt gick jätte bra tills hon kom till ett ställe där hon ställer sig och...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: Trani
·
Övr. Hund Jag har en liten blandraskille..tax/chihuahua som är det ENVISTASTE och tjurigaste på denna jord. Han är 12v nu och jag fick honom när...
Svar
14
· Visningar
1 915
Övr. Hund En till hundfråga då :p Hur hittar man bra uppfödare, hur ska man veta vad man ska titta efter om man inte är så van vid hundar? Om man...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Vill höra allt. Är så sugen på en. Staffarna på jobbet är otroliga. Älskar att de är så jäkla glada hela tiden. Skriv allt och gärna...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 421
Senast: Hannapanna
·
J
Övr. Hund har en 9månaders han hund som visar agresivitet åt våran dotter,han har gjort det nu i två månader. min dotter är uppväxt med hundar...
Svar
5
· Visningar
769
D
Övr. Hund http://http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=sknEaZHHbhc&rel=1&eurl=http%3A//vovve.net/Rastplatsen/display_message.asp%3Fmid%3D399696...
2
Svar
23
· Visningar
2 398
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag har gått och kärat ner mig totalt i denna vackra hundras, :love: Är det någon som har GD här inne? Isf har jag lite frågor till...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 294
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Lite sent, men jag har inte riktigt haft tid eller ork innan. Får slänga in några bilder såklart, det går ju så fort :) Nykomlingen...
2
Svar
23
· Visningar
2 553
Senast: hasselby
·
Övr. Hund det tog nästan 2 år,men hunden är ju 7 år,så det tar väl lite tid.. Hon har under tiden jag haft henne varit otroligt jaktbenägen,jagat...
Svar
5
· Visningar
799
·
Övr. Hund Jag behöver lite idéer för min stackars fågels skull och min hunds säkerhet. Hemma hoss mig och Uno bor även en individ av denna art...
Svar
5
· Visningar
1 050
·
L
Övr. Hund Hur går det med det " dagliga " livet för er med hundar som har artros? Och simtränar ni dem? Nu är det inte säkert om min hund har det...
Svar
14
· Visningar
1 624
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31