Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här planeras nästa hund för fullt.. trots att det ligger minst 5 år framåt i tiden (förhoppningsvis, om mina lurvar håller sig friska &...
Svar
11
· Visningar
7 303
L
Övr. Hund Ja jag har en blandis valp på 6 månader. Han är blandning mellan Jack Russell och Bichon Havanais. alltså en liten modell, väger ca 6...
Svar
11
· Visningar
8 972
Övr. Hund såg en annons om att de mer eller mindre skänker bort döva hundar. men hur fungerar det egentligen? Någon som har erfarenhet av detta?
Svar
15
· Visningar
4 213
Senast: yaochi
·
Övr. Hund Skulle vilja ha en bra "förberedelse för hund"-bok samt en uppdaterad version av de olika raserna. Har Du något tips på en riktigt...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: teacups
·
N
Övr. Hund Min hund var i onsdags morse inte sig sjalv sa jag bokade tid hos veterinaren. Det visade sig att hon hade en infektion i...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Ninja
·
P
Övr. Hund Jodå jag ska baaara titta lite:angel: På vad? Jo en mycket trevlig bc-tik som jag är väldigt förtjust i har parats med en MYCKET bra...
Svar
10
· Visningar
1 102
Senast: pippi27
·
Övr. Hund av denna lilla underbara herre: Han tar varenda tillfälle vid akt, sitter man t.ex i soffan så hoppar han upp ställer sig i ens knän...
2
Svar
33
· Visningar
2 090
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Mina valpar har nu blivit fyra veckor gamla. Det är full fart i köket och man får torka golvet rätt så ofta :cool: Men vad gör det när...
2
Svar
21
· Visningar
1 646
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Letar lite smått efter en hund att vara fodervärd åt och hittatde denna annons: http://www.blocket.se/vi/15508369.htm?ca=10_s Är det...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: Gesska
·
Övr. Hund Och det är störande. Inte varje dag, men ofta. Ibland runt 6 timmar åt gången i sträck! :eek: Vad göra? Dom bör ju vara medvetna om...
2
Svar
30
· Visningar
5 660
Z
Övr. Hund här kommer lite bilder på min hund shiva :):) kommentera gärna:d
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 163
E
Övr. Hund Hej! Var det någon mer än jag som såg vetenskapes värld om hundar igår på svt 2? Alltså. Det jag tänker på.. är hur många olika raser...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: ellioth
·
V
Övr. Hund Ngn/ngra kanske har läst min andra tråd, om att skaffa hund utan tidigare hundvana. Sitter nu och kollar runt på nätet för skojs skull...
Svar
9
· Visningar
2 192
Senast: _vizzla_
·
Övr. Hund Har en bekant vars hund har blivit konstaterad loppallergisk!! Alltså han reagerar på loppans saliv. De har nu behandlat honom med...
Svar
6
· Visningar
1 583
Senast: peace
·
Övr. Hund Just nu är jag hundvakt åt en tjejkompis 2 hundar. Tjejkompisen förklarade allt från skötseln, till maten och jag fattade rent utsagt...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund Nu är det som så att en bekant liten tjej på 11 år har fått en hund. En blandig pudel och ? Hon är inte helt nybörjare då hon passat...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Program på tv just nu som kan vara av intresse!
2
Svar
20
· Visningar
1 459
I
Övr. Hund Jag vill bara berätta hur stolt jag är över mig och vår hund som nu på drygt två år kommity från att han attackerar mig så fort vi blev...
Svar
4
· Visningar
813
Övr. Hund Nellie har vi nästan aldrig hört skälla, jag tror det är 3ggr totalt sen i dec. I natt höll jag på att skita på mig dock :eek...
Svar
3
· Visningar
645
Övr. Hund Jag och min sabo tänkte köpa hund nu i vår/sommar men har svårt att hitta en ras vi vill ha. - Vi vill ha en liten hund men ingen...
2
Svar
31
· Visningar
2 456
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka