Ihjälpussad varje dag

Sv: Ihjälpussad varje dag

Carat - promenixar du i centrum?
Då kanske vi ses. Nu vet jag vad "din" hund heter.

Nej, jag bor ju ute i ryd och är alldeles för lat för att gå in till centrum, men vill du ses så hojta till så kan vi ta oss till stan! :)

På måndag kvart i sex ungefär ska jag till Rydskolans matsal.

Ska träffa lite ungdomar.
Tar du en promenix då så kan du ju alltid hojta till, jag och kollegorna har jackor m Neologga på ryggen.

Förlåt:bow: var bara tvungen att fråga då min hund inte pussas alls.

Neej, det var inte åt dig det handlade om :)
Red_chili ville se mer bilder på Judas och det var då jag startade en ny tråd om Judas, det var det texten jag skrev handlade om :)

På måndag kvart i sex ungefär ska jag till Rydskolans matsal.

Ska träffa lite ungdomar.
Tar du en promenix då så kan du ju alltid hojta till, jag och kollegorna har jackor m Neologga på ryggen.

Ajdå.
Jag lämnar tillbaka Judas till ägaren vid tio i sex. Blir nog lite svårt då :(

Ajdå.
Jag lämnar tillbaka Judas till ägaren vid tio i sex. Blir nog lite svårt då :(

Kanske kan kolla med ägaren om hon vill duscha och sådant innan, då kan jag iaf ha honom 30 min längre :) Så det kanske går då. Men en fråga: Jag vet vart rydskolan ligger men vart ligger deras matsal? :angel:

Nä, inte behöver du krångla m hunden, matsalen ligger inne i skolan så där får han inte vistas iallafall.
Men säg hej om du har vägarna förbi, du kanske också vill snacka om fritid för ungdomar boende i Ryd.

Nä, inte behöver du krångla m hunden, matsalen ligger inne i skolan så där får han inte vistas iallafall.
Men säg hej om du har vägarna förbi, du kanske också vill snacka om fritid för ungdomar boende i Ryd.

Jag kanske tittar förbi och jag tar nog med en kompis. Att prata om fritid kanske inte är så lämpligt för min del då jag har lätt för att bli nervös och då börjar jag stamma, prata fort och tyst så ingen lär höra vad jag pratar om :angel:

Usch, det är det läskigaste jag vet när hundar "pussas" som ni uttrycker det.
Min kompis lilla dvärgpincher-korsning är en såndär riktig pussgurka, när man tar upp henne i knäet (hon väger inte mer än två kg och har en groteskt lång tunga) så är hon blixtsnabb med att få in tungan i näsan på en. Känns som att hon slickar på ens hjärna nästan:eek:

Min hund pussar mer på min pv än på mej. Förmodligen för att han alltid har funnit män mer respektingivande. Mej kanske han slickar i ansiktet max en gång i månaden.
Vilket jag tycker är skönt, men det är ju som nån sa..
Det kanske innebär att han är mer självständig.
Vilket ju inte heller är speciellt önskvärt..

alltså min amstaff pitbullblandis är också heltokig i att pussar. ibland vaknar min tjej och även jag av att hon slickar än i hela anskitet... och tom slickar än i munnen ibland. är det rasen tro? ;D

alltså min amstaff pitbullblandis är också heltokig i att pussar. ibland vaknar min tjej och även jag av att hon slickar än i hela anskitet... och tom slickar än i munnen ibland. är det rasen tro? ;D

Ja, jag brukar också få en tunga i munnen *urk*.
De kanske har hört att deras rykte är i farozonen, och visar nu hur snälla de är med att pussa en hela tiden? :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
391
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 274
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!