Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jaa, jag håller på att ramla av stolen här hemma:rofl: Fick hem ägarbytespapprena på min hund, och det står att hunden är en...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: thekid
·
K
Övr. Hund I tisdags var det 3 mån sedan min underbara English Toy Terrier flicka Kaisa vandrade vidare till andra sidan. Jag saknar henne så...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Kalinsi
·
B
Övr. Hund Vår papillon ska få sin sista kull med valpar Har haft 2 kullar innan på henne mest för skojs skulle, då har vi använt en papillon-hane...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
7 361
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund har sett att många väldigt många till å med i denna stad tränar sina hundar på platsliggning med störande moment.. så långt oki.. men...
2
Svar
32
· Visningar
2 032
Senast: PIRU
·
T
Övr. Hund Ja då var det dax med valp igen. 7½ år sedan sist :eek: v.15 får jag hämta min lilla Bretontik. Denna kull ska heta på E så överös mig...
Svar
16
· Visningar
1 024
Senast: KungTulle
·
C
Övr. Hund Jag ska flytta och behöver en sällskapshund men vet inte vilken ras som skulle kunna passa bra, kraven är: den ska - vara skapligt...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: Scott
·
J
Övr. Hund Hur ser eran hunds dag ut?? Allt från frukost och morgon promenad till sista kissrundan, både helg och vardag. Vad äter din hund för...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: Priscilla
·
P
Övr. Hund Det var nu ett par år sedan som jag gick på föreläsningen "hunden och lagen".. Och allt kommer man ju inte ihåg :o. Men jag har för mig...
Svar
11
· Visningar
762
Senast: Phakal
·
Övr. Hund Jag må vara helt bakom flötet, men vad gör egentligen de olika jakttyperna? Grythundar vet jag, likså Stående och Apporterande...
Svar
10
· Visningar
2 641
Senast: milles mamma
·
Övr. Hund Förbannade jävla IDIOTER. :mad: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1974923.ab :cry:
2
Svar
34
· Visningar
2 258
Senast: Belethien
·
E
Övr. Hund Hej! Vi ska skaffa vår nästa hund nu och har en hittat en perfekt liten prins och lekkamrat till nr 1. Nu ringde uppfödaren och...
Svar
10
· Visningar
10 702
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Idag var jag ute och gick med grannens boxer hane som heter Vincent. Han är 1år och helmysig En riktig charmknutte! Här är några...
Svar
6
· Visningar
4 186
Senast: smasch
·
Övr. Hund :eek: Ser bra ut tycker jag.. :banana:.....................:bump:.....................:banana: Kort men lite intensiv period nu i...
2
Svar
24
· Visningar
1 950
Senast: falukorw
·
Övr. Hund millan30_228s vackra greyhound Maja blev återigen BIR på vinthundsutsspecialen i Stockholm igår. Jag stannade inte för att bevittna men...
Svar
14
· Visningar
950
Senast: liljekonvall
·
L
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått in en avatar på min sida MEN den hamnade visst på sniskan:rofl: Jag kan rotera den bland mina bilder men hur...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: liljekonvall
·
Å
Övr. Hund Idag kunde det ha gått riktigt illa. Ruby gick igenom isen på sjön och kunde inte komma upp. Jag hoppade i, simmade ut och slog sönder...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: Åsa_NNL
·
M
Övr. Hund Hej! Äre någon som vet när man får börja tävla agility med valpar? & vad det finns för kurser & klasser som man kan vara med i med en...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jättesöt... billig också. Kostade bara 8000:- och säljaren på parkeringsplatsen sa att det är en renrasig chivaffra :angel:. /kt
2
Svar
22
· Visningar
2 225
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Jag måste bara få höra lite olika åsikter nu. Jag har funderat på det här med olika priser på omplaceringshundar. Kan börja med att säga...
2
Svar
31
· Visningar
2 803
Senast: Grana
·
Övr. Hund har prtat med många i min bekantskapskrest om detta.. av de jag pratat med har nästan alla varit tvungna att ha de på oavsett ras...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 678
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka