Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ....är för tillfället hundvakt åt Denver´s två hanar , själv har jag en Basset hane och det är inga som helst problem att ha dom här tre...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund I morse fick min 8 åriga working kelpie för andra gången i livet ett epilepsianfall. Det första fick han i slutet av november i fjol...
Svar
14
· Visningar
3 175
Senast: Öbro
·
S
Övr. Hund Vi trodde vi hade köpt en hund, men det blev en katt... Det kan man i alla fall tro när man ser honom gå, sitta, sova osv på...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: smasch
·
Övr. Hund Är det inte dags att vi har det??? Jag vill träffa lite nytt trevligt folk! Vad säger ni? Någon som är på? När i sånt fall?
6 7 8
Svar
151
· Visningar
7 292
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Kan jag inte få kräva att nemi skiter??!! Det är ett litet problem, Nemi går lite på rutin med det här med att bajsa, hon bajsar 5 på...
2
Svar
28
· Visningar
2 015
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Wilton ska på 12 mån koll+vacc på måndag. Då fick jag ett erbjudande från vet i posten. "Vi gör hälsostatus till reducerat pris: 980kr"...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: soma
·
Övr. Hund Jaa, det går inte så bra för oss :angel: Han kommer lite när han själv har lust. När vi går iväg kan han vara i sin egen lilla värld...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Ska ögonlysa och knäledsundersöka mina hundar eftersom att rasklubben rekomenderar det. Men hur gör man för att resultatet ska...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Lilahnee
·
M
Övr. Hund Upptäckte när jag kom hem en kväll och möttes av min hund på vägen att reflexerna i hans ögon var väldigt olika. På det ena ögat såg man...
Svar
8
· Visningar
1 401
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag brukar hjälpa en bekant med hennes eng settertik. Nu funderar hon på att ta valpar efter tiken och frågade mig om jag vet nån bra...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: villi
·
C
Övr. Hund Sambon ringde och beställde en karelare igår. Tiken ska paras i helgen, så vi få ju hoppas att det blir något. Vi ska ha en tik och det...
Svar
7
· Visningar
867
Senast: Clintan
·
T
Övr. Hund Det snackas mycket här om hundar som blir attackerade av andra hundar, hundar som går till attack mot andra hundar, hundar som man har...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: Tie
·
Övr. Hund har jag för höga krav eller? för att jag ber hunden att INTE dra i kopplet....har testat ALLT och ändå drar hon tills hon inte kan...
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Min hund blev spöad av en annan hund för ca en vecka sen. Höger öra blev rätt rejält skadat. Stora sår över hela örat. Nu har såren...
Svar
3
· Visningar
5 700
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Jag var i samtal med en tjej igår om hennes hund som skulle säljas, jag frågade om det var okej att hälsa på vilket det var. Men nu har...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: Elan01
·
Övr. Hund Igår kväll runt 10 tiden var min pappa ute på kvällspromenaden med deras 14 åriga hanhund. De bor i ett litet område med hästgårdar och...
2
Svar
24
· Visningar
2 045
T
Övr. Hund Jag fick ett mail idag om att Norge förbjudit försäljning och överlåtning av amstaff och amstaffkorsningar.Redan sedan tidigare har det...
2
Svar
29
· Visningar
8 256
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Var köper jag en bra stor rejäl (inte för sladdrig)godisväska ? Hur gör ni andra? TIPS:bow:
Svar
2
· Visningar
996
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Någon som ska dit? Någon som ska ställa upp?? Jag funderar på att åka dit men det är så nedrans långt.. Eller har visserligen hus där...
Svar
1
· Visningar
724
Övr. Hund Som rubriken säger har jag härlig ledigvecka nu. Solen lyste från en klarblå himmel och kamerna fick följa med på promenad och sen hemma...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka