Bukepromenad Stockholm

Sv: Bukepromenad Stockholm

ja, jag kan inte imorgon men dock på söndag. Skippar som sagt ifall det blir i stan men följer gärna med om det blir något roligare ställe :p

Jag skippar också stan, men ngt i stil med Djurgården eller dyl. är jag med på.
Ja det är väl söndag som är aktuell just nu?

Jag skippar också stan, men ngt i stil med Djurgården eller dyl. är jag med på.
Ja det är väl söndag som är aktuell just nu?

fast djurgården är ju faktiskt också stan ;) Jag tänkt emer på typ hagaparken - där kan man sedan också fika vid koppartälten :)

Jag tänker på ppp (p-plats-problematiken) inne i stan är det ju som bekant mkt svårt att hitta p-plats, dessutom brukar det ju kosta typ 30 spänn timmen eller nåt....

Mitt förslag är fortf att vi träffas i Björkhagen och sen går i Nacka reservatet. Dit går det ju lätt att ta sig både med bil och kommunalt, och gratis parkering finns.

För mig kvittar det var vi är-så ska vi köra på Björkhagen och Nacka reservatet?
Vilken tid och vart exakt? *Har aldrig varit där tidigare*

Åh så spännande det ska bli!:bump:

Jag tycker att vi kan ses på den stora parkeringsplatsen precis bakom Björkhagens centrum bredvid Markuskyrkan. När man gått av t-banan och ut genom spärrarna tar man höger, då ser man det på en gång.

Tid överlåter jag åt ngn annan, kanske bäst om ngn som har en bit att resa bestämmer det.

Okey, det låter som en bra plan. För mig tar det ca 1 timme att åka dit, så ska vi säga runt kl 12 eller nåt?

Vi kanske ska PM:a varandra våra nr utifall?
Och vilka kommer imorgon?

Hade gärna dykt upp men är på hundkurs i morgon. Hänger gärna med om ni gör det igen.

Åh vad synd, men som sagt-jag är gärna med på fler träffar, dom som inte kunde nu i helgen kan ju nästa, så då kan vi väl ha en till träff:)

I övrigt:

Vilka kommer nu imorgon?
Ska vi köra kl 12 i Björkhagen?

Jag funderar vilka hundar jag ska ha med mig.... Unghunden ska med oavsett, men vet inte om jag ska ha med lilltiken och/eller gamlingen också... Hmm...
Samt att sambon och hans syrra(med sin tik) vill följa med-för att träffa sin kusse Zoya:D

Så det blir iaf. ett gäng med hundar om inget annat, hihi.

ah vad synd.... jag har tråkigt nog fått förhinder imorgon :(
Har ingen barnvakt då sambon blidde tvungen att jobba.... dottern är dessutom sjuk, har typ 40 graders feber just nu så måste nog till sjukan med henne imorgon... (misstänkt öroninfl.)

Som sagt, det kommer väl fler tillfällen. Nästa helg hade varit perfekt för min del...

Senast ändrad:

Åh vad synd! Hoppas din dotter blir bättre.

Men då får vi väl köra nästa helg också! Då kunde dessutom fler komma!:)

Kollar tråden nu, antar att det inte är någon som promenerar någonstans i Sthlm nu? Har inget att göra idag, sambon & sonen ska dessutom åka iväg nu. Kanske drar ensam till hundöarna eller nåt ändå, brukar ju alltid vara vinthundar där och det är alltid skoj!

/Ishtar

*delvis knapp*

Det blev ingen promenad idag då det blev så få som kunde idag. Så vi får köra nästa helg ist. och hoppas på att många fler kan komma samt att falukorw ska också försöka komma trots jobb!:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010