Bukepromenad Stockholm

Sv: Bukepromenad Stockholm

*Delvis knapp*

Nu är det lite sent för mig att ändra dag för att hämta buren, men efter det kan vi ses och jag kan alltid lämna buren hos mina föräldrar inne i stan under tiden.:idea:
Så jag kommer alltså vara i stan ca kl 13. Så då kan vi träffas någonstans.
Dock så känns Nacka reservatet lite långt...? Hur åker man dit, och var är det? Har aldrig varit där samt att jag åker kommunalt.

Finns det annars några fler alternativ?

Men kommer ni imorn, Zoya och Blue? Då är vi iaf. 3 pers. om inget annat, känns lite tråkigt att så många hoppat av...:cool:

Kanske kan hänga på imorgon men det beror på vart..
Bor i gubbängen så har relativt lätt att ta mig överallt..(åker i sådanfall kommunalt)
Så om ni skulle stå ut med mig och "min" lilla snart 9åriga hund så..
18580682.jpg

Åh vad skoj! Klart du är välkommen!!
Vilken söt liten tuss du har! Vad är det för ras/kön?

Kanske kan ta med mig min lilla tik också så får din lill* en kompis i samma stl. och ålder:D

hon heter alice och är en lhasa apso ;)
eller ja hon är inte min men familjens :p
är ju bara 17år(fyller), men när jag fått jobb och så ska jag skaffa egen hund :)

Okey, vad söt hon är!
Har själv en pekingese:love:
fina_gobbi.jpg

Men det vore jätte kul om du också kunde komma imorgon, ju fler desto bättre!

Ja-a du, det var en bättre fråga... Hmm... Nacka reservatet var ju ett alt. men det är kanske lite långt för vissa..? Jag har som sagt aldrig själv varit där.

Jag ska åka och hämta buren i Solna imorn, och jag åker från Tumba. Sen åker jag in till stan igen och därifrån tar jag mig dit vi nu ska till.

men det verkar bara vara du och jag aktiva här i denna tråd nu iaf..
men någonstanns inne i stan då?

Ja, Zoya och Blue är offline nu, så jag hoppas dom kikar in här tidigt imorn så att vi får ett svar på när, var, hur:D

Blir träffen av så kan vi ses inne i stan och se vart vi ska, alltså du och jag och dom andra som vill, dom kanske åker raka vägen till 'mötesplatsen' själva...? Ingen aning.

Men du kan PM:a mig ditt nr så kan jag skicka mess till dig imorn om hur det blir, såvida du inte själv kommer in här och tittar...?
Ska nämligen gå och lägga mig strax, men är kvar en 5 min till eller så.

Hmm.. Jag åker hemifrån strax för att hämta buren och kommer därmed inte ha tillgång till dator på några timmar.
Så hunden stannar hemma då jag inte tänker konka med honom i onödan, antar att träffen inte blir av idag heller.:cool:

somnade på soffan igår så därför jag inget skrev.....

antog att Nackares. var bestämt sen innan (förra helgen) men så var dettydligen inte. Det var tydligen för långt för de flesta ändå :confused: Det är långt för mig med men det är som det är, inga av de andra förslagen nappade ju någon på....

Ahja, vi åker till svärisarna nu men det blir väl inget precis som Nikkis sa...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010