Bukepromenad Stockholm

Sv: Bukepromenad Stockholm

Jag kan komma i helgen om vi tar det på söndag f.m./ mitt på dagen nångång :) Jag röstar för Hellasgården (Nackareservatet) eller Djurgården, men det är så mycket folk som promenerar på Djurgården på helgerna...

Åh vad kul att du också kan komma! Då kan vi smida lite planer inför utställningen också:D

För mig kvittar det vart vi är, bara det blir av!:bump:

Hihi, ja precis :)

Vilka fler är det som kan i helgen/ på söndag?

Nu blev jag inringd på jobb i helgen som jag inte har råd att tacka nej till :(

Så det blir tyvärr ingen promenad för mig!

*Delvis knapp*

Hasselby: När kan du komma hit till sthlm då?

Krasux: Noooo!! Ska du jobba hela helgen?:(

Blueeyes: Vi kan ju se vilka som kan komma i helgen och vilken dag som passar alla bäst!?:idea:

Så, hörrni alla! Vakna upp nu och skriv när ni kan komma så att våran träff blir av någon gång!;)

Återigen: Skriv i den dag som ni kan komma på!

Lördag 8/3
Nikkis

-------------

Söndag 9/3
Nikkis

Jag vet inte ännu. Jobbar från 13 på lördag till 15 på söndag. Men just nu är jag sjuk. Är jag så dålig att jag inte kan jobba är det möjligt att jag kan på söndag. Beror som sagt på hur jag mår. Får återkomma...

Ja, tyvärr :( Jobbar från halv åtta till halv fem båda dagarna...
Men du och jag har ju utställningen att se fram emot också :)

Okey, jag förstår. Men det kommer fler tillfällen!

Och så har vi som sagt utställningen! Jag har beställt en ihopfällbar bur idag så hoppas att den kommer tills dess, men det lär den nog göra, hihi:p

Men hur ska vi göra... byta hund eller??:angel:

Åh, inget kul att vara sjuk, hoppas att du kryar på dig snabbt!:)

Återkom när du vet och mår bättre.

Jag är lätt på hundbyte om du är :)

Det är så kul att se hur ens egen hund ser ut på avstånd!

Men vi behöver ju inte bestämma än, vi kan ju se hur vi vill göra när vi väl är där!

Okey, så det verkar som att det blir lördag?

Lördag 8/3
Nikkis
Zoya
Blueeyes

-------------

Söndag 9/3
Nikkis

Saken är den bara att jag ska åka och hämta buren i Solna imorgon.. Men om träffen verkligen blir av imorgon så ska jag se om jag kan hämta den på söndag ist.
Så säg nu hur det blir för 17 gubbar!:D

Hasselby: Ja, då får du komma om två veckor så kan vi ses om inget annat!;)

Krasux: Du har rätt, vi kan se hur vi gör på plats:)

jA BÄST ATT DAMEN FÅR LÖPA KLART HELT FÖRST!;)

Hallååå?? Hur blir det imorgon då?

Känns som att jag tjatar men jag behöver veta om det blir av eller ej....

Hasselby: Det förstår jag. Vi kan som sagt alltid planera in något själva för att ses, att du kommer hit eller jag till dig;)

Jag kan ses, stukade dock foten i f.m och den är som en mindre tennisboll vid fotknölen och så går jag som en invalid gubbe :rofl: men jag KAN ju iaf gå.

Ska till svärisarna på e.m i enskede så att träffas i nackareservatet skulle ju iaf passa mig...

men det verkar ju som att i princip alla hoppat av i sista stund, som vanligt alltså....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka