Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det ska ju bli snö/regnstorm på lördag och söndag sisådär så det kanske är bäst nästa helg med tanke på vädret. Det vore ju kul om vi såg och kunde prata med varandra i snö/regnblåsten
Kan vi inte gå på söndag då? Vad sägs om en promenad runt Årstaviken? Man kan ju gå över Skanstullsbron och sedan ny tågbron. Kanske ses vid Gullmarsplan eller något sånt?
Skanstullsbron är bara jobbig, massa trafik-så den skippar jag gärna.
Men däremot så kan man ju träffas vid Eriksdalsbadet och gå längst Årstaviken där och upp till nya bron, Eller fortsätta till Rålandhovs(stavas?) parken vid Fridhemsplan? Då går man över Västerbron, nu vet jag inte hur det ser ut där vid rålis om dom nu öppnat det dära huset där man kan ta sig en fika, med hund...?
Eller bara träffas någonstans och traska runt för de som inte vill gå så långt?
Så vilken dag ska vi ta?
Vore ju Väldigt kul att få träffa er, men alla kan dessvärre inte på samma dag-så vaddå, ska vi ha en till träff rätt snart igen för de som inte kan nu och för oss andra som kunde men vill ses igen?(Hängde ni med nu? )
Apollo: Ja jag föredrar också ett och samma ställe typ, så slipper man komma bort så långt från 'start' sas. (fast jag åker kommunalt, men ändå)
Måste även passa på och fråga, hur hade ni tänkt er-kopplade eller okopplade hundar??
Finns ju inget som hindrar att vi träffas fler gånger.
Kopplade eller okopplade får väl träffen utvisa tycker jag.
Jag går gärna kopplat då vi behöver träna på det samtidigt som hon inte har lekt på länge heller.
Okey, men du kommer till Centralen? För jag åker också kommunalt och då skulle jag kunna möta upp dig där så åker vi tillsammans till dit vi nu än ska!
Om du vill alltså?
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.