Bukepromenad Stockholm

Sv: Bukepromenad Stockholm

*kl*

Det ska ju bli snö/regnstorm på lördag och söndag sisådär så det kanske är bäst nästa helg med tanke på vädret. Det vore ju kul om vi såg och kunde prata med varandra i snö/regnblåsten

*kl*

På Söndag kommer det bli fint väder enl. väderrapporten, men regn på lördag.

Ja, men vi kan ju träffas fler gånger-jag kan som sagt båda helgerna!:)

Kan vi inte gå på söndag då? Vad sägs om en promenad runt Årstaviken? Man kan ju gå över Skanstullsbron och sedan ny tågbron. Kanske ses vid Gullmarsplan eller något sånt?

Skanstullsbron är bara jobbig, massa trafik-så den skippar jag gärna. :angel:
Men däremot så kan man ju träffas vid Eriksdalsbadet och gå längst Årstaviken där och upp till nya bron, Eller fortsätta till Rålandhovs(stavas?) parken vid Fridhemsplan? Då går man över Västerbron, nu vet jag inte hur det ser ut där vid rålis om dom nu öppnat det dära huset där man kan ta sig en fika, med hund...?
Eller bara träffas någonstans och traska runt för de som inte vill gå så långt?:D

Då jag åker bil dit vi ska promenera så vill jag gärna börja och sluta promenaden på samma ställe ungefär i alla fall.

*delvis knapp*

Så vilken dag ska vi ta?
Vore ju Väldigt kul att få träffa er, men alla kan dessvärre inte på samma dag-så vaddå, ska vi ha en till träff rätt snart igen för de som inte kan nu och för oss andra som kunde men vill ses igen?:idea:(Hängde ni med nu?:angel: )

Apollo: Ja jag föredrar också ett och samma ställe typ, så slipper man komma bort så långt från 'start' sas. (fast jag åker kommunalt, men ändå):p

Måste även passa på och fråga, hur hade ni tänkt er-kopplade eller okopplade hundar??

Finns ju inget som hindrar att vi träffas fler gånger.

Kopplade eller okopplade får väl träffen utvisa tycker jag.
Jag går gärna kopplat då vi behöver träna på det samtidigt som hon inte har lekt på länge heller.

*KL*

Jag skippar gärna att gå i STAN som någon föreslog :eek:

Kan vi inte ta något av de föreslagna:

*Hagaparken
*Järvafältet
*Nackareservatet

Vad mer var det?
Alladessa är iaf rel. enkla att ta sig till kommunalt och det är lätt att hitta p-platser för oss bilburna.

Om man träffas vid Björkhagen så finns det jätte mycket promenadstigar i Nackareservatet. Där brukar jag gå en del och tycker det är trevligt!

Ingenting tror jag... :p
Men jag som Uppsala-bo skulle behöva vägbeskrivning till vilket ställe det än blir.. :angel:

Är det ngn som vill gå nu i helgen? Om vi går i Årstaskogen imorgon kan ni få komma och kika på mina valpar efteråt :angel:

Jag vill gärna gå nu i helgen!:bump:

Hahaha vilket utnyttjande att fresta med att visa dina små valpar:love:

Vart ska vi ses/gå då?

Nenyah: Kommer du också nu i helgen? Du åker tåg, eller hur?

Okey, men du kommer till Centralen? För jag åker också kommunalt och då skulle jag kunna möta upp dig där så åker vi tillsammans till dit vi nu än ska!:idea:
Om du vill alltså?;)

Bestäm tid och plats så kommer jag och Nikita dit. Leia kan ju av förklarliga själ inte följ med.

Åh jag är så grymt dålig på att bestämma platser då jag inte vet så många bra ställen att gå med hund på 'i stan'...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola