Bukepromenad Stockholm

Sv: Bukepromenad Stockholm

Järvafältet är fint. Man kan parkera vid Solna Sundbybergs BK och gå ut på Järvafältet. (Vid Brotorp, Ursvik)

Förlåt en okunnig, men vad gör ni på en bukepromenad? :D Är det promenad och prat, eller kör ni träning eller några speciella aktiviteter?

Jag vill också:(

Klart du också ska komma ju! Det är ju varken överdrivet långt eller dyrt att åka från oss.. :)

Jag har inte tillgång till bil och vill gärna ha vägbeskrivningar eftersom jag inte hittar alls bra i eran stooora stad.. :angel:

Klart du också ska komma ju! Det är ju varken överdrivet långt eller dyrt att åka från oss.. :)

Jag har inte tillgång till bil och vill gärna ha vägbeskrivningar eftersom jag inte hittar alls bra i eran stooora stad.. :angel:

Ni båda bor ju i Uppsala, och hasselby har bil såvitt jag vet-ni kanske skulle kunna samåka och dela på soppapengar!?:idea:
Det tar typ bara 1½-2 h på sin höjd från Uppsala hit till sthlm.:)

Tja, denna träff uppfattar jag som att man tar en sväng m. hundarna och snackar/lär känna varann, sedan kan ju de som vill träna lite eller nåt-det är helt upp till var och en.:p

Ni båda bor ju i Uppsala, och hasselby har bil såvitt jag vet-ni kanske skulle kunna samåka och dela på soppapengar!?:idea:
Det tar typ bara 1½-2 h på sin höjd från Uppsala hit till sthlm.:)

Ja, men precis.. Fast med bil tar det typ 1 timme, max. Det är perfekt.. :)
Ska tjata lite på henne.. :angel:

Tycker jag låter som ett bra upplägg, vi behöver träffa hundar att promenera med, bara det är träning för mig och min vildhjärna.
Men prata vete sjutton får väl gå hundra meter efter er:crazy:

Jag har 2 whippets och bor i södra Stockholm, är gärna med!
Fast om vi ska släppa dem lösa ber jag nu i förhand om ursäkt till alla ägare till minihundar. De kommer tycka dessa är jätteroliga att springa efter och ev jucka lite på. Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt alltså! :D ;)

Nä men seriöst. Jag har inte bil just nu men kommunalt i Stockholm kan man väl ta sig nästan vart som helst.

Ishtar

Aaah, läskigt att träffa alla ju (hej här kommer jag med min dagnos social fobi i bakfickan..) jag vet knappt hur någon ser ut liksom.. SCARY! :crazy::D

Som du nog förstår har jag det också :love:så sätt igång och tjata nu så du kan komma.

Gör inget du kan gå hundar meter efter alla andra med mig, så får jag sällskap:smirk:

Som du nog förstår har jag det också :love:så sätt igång och tjata nu så du kan komma.

Åh, det är så sällan man träffar andra Welshägare! (Vi har iofs 3 andra Welshar på jobbet som jag träffar varje dag, men utöver det.. :d)

Jag PM:ar lite frågor, alla kanske inte är intresserade av våra små änglar liksom.. :angel::love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!