Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Det här är mitt första inlägg på hund, men förhoppningsvis kommer jag snart hänga här en del. :) Jag har nämligen bestämt mej för att...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 883
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Varnar känsliga tittare! http://www.youtube.com/watch?v=8VXEydFRHP0&feature=related Hur var det här egentligen? Den hade tydligen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 961
Senast: soffeloffan
·
D
Övr. Hund Vi har en snart 1,5 år gammal blandrashane som vi funderar att kastrera, då han visat sig vara väldigt besvärlig när granntikarna löper...
2
Svar
24
· Visningar
10 302
Senast: lytesout95
·
S
Övr. Hund Fick ohyra genom hundmat, det höll på ett par veckor, sedan ringde vi anticimex och de tipsade om att alltid lägga hundmaten i frysen i...
2
Svar
22
· Visningar
8 036
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Vad är det första ni lär valpen när ni får hem den? Jag förstår ju att den ska komma till ro och så innan, men tänkte bara rent allmänt...
Svar
15
· Visningar
1 508
Senast: MrsScabtree
·
T
Övr. Hund Jag har en collie som nu är nio månader och jag har slarvat och inte skrivit upp när jag avmaskat henne. Gjorde det när hon var mindre...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Grana
·
Övr. Hund alla dessa hundförsäkringar. Tänkte ni kunde hjälpa mig genom att skriva vad du har för försäkring på din hund och givetvis vad det...
Svar
18
· Visningar
1 265
Övr. Hund Ja som rubriken säger, igår blev vår taxfröken påkörd. Hon ligger nu på djursjukhuset med flera frakturer på bäckenet och ev på...
Svar
18
· Visningar
1 998
T
Övr. Hund Klev upp ur sängen i morse och gick och satte mej vid köksbordet sp, vanligt. Våran 7 åriga berner tik kom som vanligt fram och hälsade...
2
Svar
39
· Visningar
3 712
Övr. Hund Skulle gärna vilja veta lite mer amrisar, känner ingen som har någon mer är nyfiken på rasen. Jag och min sambo bor på landet och...
Svar
2
· Visningar
1 688
Senast: gadriel
·
Övr. Hund Eftersom det har fötts många valpkullar den senaste tiden så tänkte jag att jag kunde starta en tråd där vi lägger in lite valpbilder...
2
Svar
25
· Visningar
2 239
Senast: Tessa8
·
Övr. Hund Som sagt, sover lite vartstans o hur som helst
Svar
0
· Visningar
130
Övr. Hund Han gnällde så jag gick ut, förstod att han mådde illa av nåt. I trapphuset skakade han och ville inte gå ned för trappan så jag bar ned...
Svar
19
· Visningar
5 640
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Jag har övertagit en hund från en bekant som är en blandras med mycket Podenco Ibicenco. Jag fick höra att jag ska tänka på att han har...
Svar
19
· Visningar
2 170
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej alla! Problem, igen! Nu när sambon kom in med Arne från kvällrundan, säger han att Arne skriker när man klappar honom (lätt)...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Våran grannes lilla blandrashund har noskvalster (vilket vi har misstänkt ett bra tag och även frågat dom). Den hunden springer mycket...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 978
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Skrev i en tidigare tråd om att min lille valp var dålig i magen och vi åkte till vet. Blev ordinerade special diet i 7-10 dagar...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 800
Senast: MaRomer
·
J
Övr. Hund En familj här i området har köpt en valp som idag är 12 veckor. Fick höra av min kompis idag att de hade varit ut eoch cyklat med denna...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: ginnies
·
P
Övr. Hund Snälla hjälp mig, för nu står det still. Jag går allmänlydnadsinstruktörsutbildning och vi har en hemuppgift. En av sakerna jag ska...
Svar
5
· Visningar
2 004
Senast: pitchi
·
B
Övr. Hund Det oundvikilga har inträffat.........:cry: I går fm var jag, King & Fanny (mina blandisar) på vår dagliga skogspromenad, Fanny har...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka