Fick ohyra genom hundmat!

Sv: Fick ohyra genom hundmat!

Tja skulle det dyka upp ohyra i maten skulle nog den slinka ner också om jag känner min jycke rätt... Proteintillskott. :D

:rofl::rofl: Vid närmare eftertanke skulle min unghund nog också göra det, men inte mina äldre-dom är både för smarta och kräsna vad gäller maten, tänker till en extra gång innan dom äter...:p

Sv: Fick ohyra genom hundmat!

Ja, det har jag faktiskt hör talas om. En bekant fick hem fläskängrar med hundfodret. Så jag, som återgått till torrfoder från färskfoder, glor numera misstänksamt ner i säcken med jämna mellanrum (jag har inte plats att lägga den i frysen). Småkryp är jämrans äckliga.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 779
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 198
Senast: Hedinn
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
32 291
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 070
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka