Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattade du inte att jag hade siat hemlig?För att jag misstänkte att hon siat mig då hon vände till att hålla mig som god efter att hon misstänkt mig - precis som jag skrev. Sen, dagen efter det inledde hon med ett inlägg om där hon höll Karamellen som trolig god, och strax efter fick jag en spionrad från goda lyan om att siarlärling 2 siat Karamellen. Så det var tack vare goda lyan jag blev säker.
Men vi gjorde säkert av med tio sidor i goda lyan innan vi bestämde oss för att lita på dig som god.Tack för en jättekul lek.
Jag hade ju galen tur som fick fatt på Elo första DL .Plus de andra ulvarna som jag också lyckades peka ut.
Du skrek ju lite högt åt alla håll där ett tagFattade du inte att jag hade siat hemlig?
Jag tyckte jag skrek så högt
Men vi gjorde säkert av med tio sidor i goda lyan innan vi bestämde oss för att lita på dig som god.
Jag förstår det. Och jag hade ärligt talat inget emot att bli lynchad då.Jag vågade inte skrika högre att du var god. Då hade ulvarna nog satt mig som siare snabbare
Jo, till slut så. Skrev ju det idag. Men du var så övertygad om så många i perioder så jag var ju tvungen att säkerställa att du faktiskt var övertygad på riktigt om hemlig och inte bara "övertygad". Mitt "problem" var ju att jag hade info om Snurris och Karamellen, och i och med att jag inte riktigt trodde att Sasse var ond så var det ju svårt att släppa hemlig.Fattade du inte att jag hade siat hemlig?
Jo, till slut så. Skrev ju det idag. Men du var så övertygad om så många i perioder så jag var ju tvungen att säkerställa att du faktiskt var övertygad på riktigt om hemlig och inte bara "övertygad". Mitt "problem" var ju att jag hade info om Snurris och Karamellen, och i och med att jag inte riktigt trodde att Sasse var ond så var det ju svårt att släppa hemlig.
Det hade varit kul att återge den infon till ulvarna när de frågade om jag fått infoVi funderade på att skicka "Ulvarna käkar ledarvargen" till Sasse.
Det hade varit kul att återge den infon till ulvarna när de frågade om jag fått info
”Ja, att ni käkade mig.”
Jag förstod, till slutJa VERKLIGEN!
Det var väldigt nära att hon hade smitit undan, men när jag siade @Snurrfian inatt fanns bara en kvar som kunde vara ulv. Jag velade mellan S och S att sia...
Stackars @hemlig - jag hade ju siat henne...ingen verkade förstå
Och jag blir väl lynchad tidigt och är ängel eller så .Jag kommer nog hålla mig ifrån lekarna ett tag, för hädanefter lär jag väl bli siad tidigt
Då började jag bli så nojig att jag inte vågade lita på dig Jag var helt inne på att du och hemlig skulle kunna vara ulvar och räknade med att vinnaFattade du inte att jag hade siat hemlig?
Men om du varit med så hade vi ju kunnat våndas över dig också
Räckte det inte med @Sasse ?Men om du varit med så hade vi ju kunnat våndas över dig också
NopeRäckte det inte med @Sasse ?
Tycker du ja, som kunde sitta och fika och snick-snacka i goda lyan! Jag tvivlar på att de som var med ute på golvet to the bitter end håller med dig!
Jag hade till slut ingen vånda. Mest jobbigt var att de aldrig lyckades ha ihjäl mig för då borde mins fellow goda fattat att hemlig var siad. Då hade nog både @Snurrfian och @Hedinn haft hela pusslet klart.Tycker du ja, som kunde sitta och fika och snick-snacka i goda lyan! Jag tvivlar på att de som var med ute på golvet to the bitter end håller med dig!