Men hallå hade jag varit ond hade jag aldrig gått med på sasses spel. Hur var du dig åt ens @Sasse ?
De visste ju inte om det i DL1 hon gjorde det helt själv och fullkomligt perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå hade jag varit ond hade jag aldrig gått med på sasses spel. Hur var du dig åt ens @Sasse ?
Jag var ju utanför lyan, så mina kära ulvkollegor kunde inte direkt kommunicera med mig. Men för den sakens skull var det en miss från min sida att rösta ut Elo. Jag hade missat info från LL att hon var fårulv Däremot visste jag såklart att hon var ulvMen hallå hade jag varit ond hade jag aldrig gått med på sasses spel. Hur var du dig åt ens @Sasse ?
Alltså UNDERBARTJag var ju utanför lyan, så mina kära ulvkollegor kunde inte direkt kommunicera med mig. Men för den sakens skull var det en miss från min sida att rösta ut Elo. Jag hade missat info från LL att hon var fårulv Däremot visste jag såklart att hon var ulv
Tvärtom tycker jag strålande spelat när man blir godförklarad som ond och förblir tills det faktiskt inte går längre pga folk med infoMärkligt spelat av @Sasse måste jag säga. Ingen vidare ond där inte
Ja, hade det inte varit för uteslutningsmetoden hade jag aldrig trott det. Sjukt kul lek och riktigt bra spelat av er med massa info, inget kändes riktigt självklart där vilket är precis som det ska vara!Jo hon spelade helt briljant. Vi gick ju på det allihop ända tills nu.
Då fattade jag att hon var den enda möjliga ulven kvar. Jag siade Snurrfian och då föll alla poletterna ner
Rollista:@Idahoe @heffaklumpen Vad hade de andra för roller? Cirkus var uppenbart siare. Du med @Hedinn? Och Karamelldrottningen välsignad? De andra?
Nä, Snurrfian var siare, jag var jägare!@Idahoe @heffaklumpen Vad hade de andra för roller? Cirkus var uppenbart siare. Du med @Hedinn? Och Karamelldrottningen välsignad? De andra?
Det stod i ett citat Idahoe postade innan som hon inte fick bort citattecknen påRollista:
1. Niyama - Besserwisser
2. cirkus - Sialärling 1
3. LenaH - häxa
4. Artline - ängel
5. fio - ulv
6. qitis - bybo
7. hemlig - bybo
8. Ceta - ulv
9. karamelldrottningen - välsignad
10. Hedinn - jägare
11. Snurrfian - Sialärling 2
12. Klara - bybo
13. Madalitso - ulv
14. Elo - Ulv i fårakläder
15. Sasse - Ledarvargen
Men varför satte du Snurr som god då!?Nä, Snurrfian var siare, jag var jägare!
Tror jag inteJag kommer nog hålla mig ifrån lekarna ett tag, för hädanefter lär jag väl bli siad tidigt
För att Hedinn fattade att Snurrfian siat henne.Men varför satte du Snurr som god då!?
Nänänä. Ge oss nu chansen att spela brallorna av dig i fortsättningenJag kommer nog hålla mig ifrån lekarna ett tag, för hädanefter lär jag väl bli siad tidigt
För att jag misstänkte att hon siat mig då hon vände till att hålla mig som god efter att hon misstänkt mig - precis som jag skrev. Sen, dagen efter det inledde hon med ett inlägg om där hon höll Karamellen som trolig god, och strax efter fick jag en spionrad från goda lyan om att siarlärling 2 siat Karamellen. Så det var tack vare goda lyan jag blev säker.Men varför satte du Snurr som god då!?
Ja det hade ju varit kulVi funderade på att skicka "Ulvarna käkar ledarvargen" till Sasse.