Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att du kan strunta i deras tyckande och bara köra på som LL
Det är inte ofta som man ser någon som är så ivrig att dö
Men jag vill ju vara här när ni uppdaterar, så jag kan se allas reaktioner LIVE!Det är inte ofta som man ser någon som är så ivrig att dö
Vi är klara, men det känns ju sjysst att vänta på demsom fortfarande är levande…?Men jag vill ju vara här när ni uppdaterar, så jag kan se allas reaktioner LIVE!
Men när vi uppdaterat är du ju död... så då borde du inte se något ändåMen jag vill ju vara här när ni uppdaterar, så jag kan se allas reaktioner LIVE!
Eller så får de skylla sig själva som inte är här?Vi är klara, men det känns ju sjysst att vänta på demsom fortfarande är levande…?
Men vad menar duVi är klara, men det känns ju sjysst att vänta på demsom fortfarande är levande…?
Vi är klara, men det känns ju sjysst att vänta på demsom fortfarande är levande…?
Tack! Vill ju inte gärna vänta på att hon kommer tillbaka från sitt liv annars, kan ju vara när som liksomJag har skickat till cirkus på messenger
Det går att ringa på Messenger…Jag har skickat till cirkus på messenger
Jag kommer snart lämna in handduken själv 🕳Främsta problemet nu är ju att ingen kommer tro på det om det står att Sasse är något annat än ulv/ledarvarg i uppdateringen, efter Ceta-lynchen. I alla fall jag kommer förutsätta att det är lurendrejeri och tacka för mig.
Det hade varit en fin twist av LL'sFrämsta problemet nu är ju att ingen kommer tro på det om det står att Sasse är något annat än ulv/ledarvarg i uppdateringen, efter Ceta-lynchen. I alla fall jag kommer förutsätta att det är lurendrejeri och tacka för mig.
Det hade varit en fin twist av LL's