När och hur fattade ni?
När vi rett ut att det blev fel resultat i DL2
Pega skulle åkt egentligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När och hur fattade ni?
Aha, jag trodde fårulvens dolda + följarens eller åskådarnas röst låg på BSF och att det blev lottning. Tur att ni insåg det!När vi rett ut att det blev fel resultat i DL2
När vi rett ut att det blev fel resultat i DL2
Det var en ren matematisk fråga tillslut, vi behövde barra reda ut vilka siffror vi skulle räkn apåNär och hur fattade ni?
Man såg inte det om man inte visste vem som var fårulvMen åskådarna som hade spioninfon måste ju ha sett att det blev fel redan då?
Men baserat på vad som skrevs, tyckte ni inte LenaHs agerande typ skrek fårulv?Alltså rösten på Niyama var lagd när jag skrev VÄNTA
egentligen var det för att spioninfon jag fick se (hade egen tråd innan jag kom i i själva yan) var att pega/art fick åskådarnas röst men det var också fel....
Sen insåg LL att det blivit pega 4 och bsf 3
När vi fick veta det så räknade vi långsamt ut att du inte kunde vara fårulv
Men baserat på vad som skrevs, tyckte ni inte LenaHs agerande typ skrek fårulv?
De var SÅ frustrerande när de jag trodde var goda var så himla säkra på mig som fårulv, när jag tyckte det var så uppenbart att LenaH var det.
Jag förstår detMen baserat på vad som skrevs, tyckte ni inte LenaHs agerande typ skrek fårulv?
De var SÅ frustrerande när de jag trodde var goda var så himla säkra på mig som fårulv, när jag tyckte det var så uppenbart att LenaH var det.
Men baserat på vad som skrevs, tyckte ni inte LenaHs agerande typ skrek fårulv?
Ja men precis så snart jag fåt klart för mig att heffa inte förhäxade någon så var det ju 100% att niyama var fårulv.Vi hade fått en chock i uppdateringen om att du var god kan vi säga.
Först kände jag bara men lyncha mig då så får ni se, men då hade ju goda förlorat så fick ju göra ett försök iaf. Sen när cirkus skrev nåt till LenaH om att vi börjar med att lyncha hemlig och samtidigt typ ignorerade vad jag skrev, jag:Vi hade fått en chock i uppdateringen om att du var god kan vi säga.
Ja men precis så snart jag fåt klart för mig att heffa inte förhäxade någon så var det ju 100% att niyama var fårulv.
Sen frågade cirkus något kring fölaren och .... kaos