Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog fullt tyvärr
Ja inte lätt när vi lyckats med så mångaDet är nog fullt tyvärr
Tack för nu ska vi ha ihjäl den siste ulven ändå
Pff, inte det minsta.Är du rädder för de döda?
Är jag den enda som inte lagt en uddaröst?
Äh vafan, så säker är jag inte på sannolikhetslära att jag tänker avgöra så när ingen annan vågar?
LenaH ändrar till qitis för att då kan fan lotten, fårulven eller följaren få stå för det, det kanske ger mer.
@cirkus @Blacksmithfarm
Jag har inga problem med att avgöra per se men dl1 med bara ot och bopar att gå på?
Kändes mest taskigt och jag blev lite tjurig över att ALLA röstade udda.
På riktigt, ser det här ut som en god LenaH? Först fattade jag inte att hon var fårulv, jag tänkte bara ond för det är SÅ olikt henne som god. Sen fattade jag till slut att hon inte ville riskera att en med en röst lynchas trots att Pegasus har två, för de två som röstade på Pegasus skulle ju bli misstänkta som fårulvar. Det är ju UPPENBART.Hade jag hunnit in tidigare så hade det kanske påverkat något, fått igång leken men nu hade det ju bara blivit spiken i kistan för @Pegasus63 (som iofs mycket väl kan vara ond) och då lämnade jag över till följare, fårulv och ev lott.
So shoot me liksom.
Jovars - men nån är ju lite långsam och vi behövde reda ut en grejKom igen nu åskådarna! Det måste finnas info som förklarar vad som hände dag 2!
Attans då.Lotta och Lisa blir inkallade till Stall Vårlyckas styrelse.
Vad är det här? Och pekar på en våt och slipprig tvål som ligger på bordet. Båda ser oförstående ut.
-Vems är den? Vem äger tvålen?
Det är jag, säger Lotta till slut.
-Den tvålen kostade mig nästan livet när den låg slängd på golvet, se på bulan här.
Iväg med dig Lotta och visa dig aldrig mer igen.
Lenah Lotta Ulv
Grattis Goda, suveränt spelat
Ska jag ta med spioninfon i så fall? Jag antar det?Jag är tyvärr upptagen 1-5h och att få ut rätt information slutgiltigt kommer att ta en stund. Heffa kan posta en preliminär skulle jag tro. Återkommer vid 19:30.
JA! Jag vill se vad som skedde dag 2!Ska jag ta med spioninfon i så fall? Jag antar det?
Pust! @cirkus du var fan inte medgörlig!
Lobelia råkade ha utperson, det vi redde ut nu senaste timmenJA! Jag vill se vad som skedde dag 2!
När och hur fattade ni?Jag vet - men du ska veta att det varit rejält drama i goda lyan när jag började stöka runt där och vi förstod att du var god trots allt. Men det är väl som vanligt när vi är goda bägge två och inte har info om varandra