Men stackars er att så många goda åkt@Lobelia är jag ute ur konversationen nu? Jag bockade i en ruta ignorera alla meddelanden , det kanske inte du gjorde? Vi har problem med att goda lyan är full
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men stackars er att så många goda åkt@Lobelia är jag ute ur konversationen nu? Jag bockade i en ruta ignorera alla meddelanden , det kanske inte du gjorde? Vi har problem med att goda lyan är full
Ropar på @HedinnDet går ändå inte att bjuda in
Men stackars er att så många goda åkt
Jag ser fortfarande dig som deltagare i den gamla lyan@Lobelia är jag ute ur konversationen nu? Jag bockade i en ruta ignorera alla meddelanden , det kanske inte du gjorde? Vi har problem med att goda lyan är full
Vet ju inte vad spioninfon visar, men den måste ju iaf visa dolda rösterna vid dl 2 och att jag inte måste vara fårulv. Så jag tror inte onda tyckte detta var nåt bra förslag@cirkus lyncha mig och låta onda vinna eller lyncha Q och hoppas att åskådarna med sin spioninfo inser att jag inte är ond? För antar att du blir käk.
Vet ju inte vad spioninfon visar, men den måste ju iaf visa dolda rösterna vid dl 2 och att jag inte måste vara fårulv. Så jag tror inte onda tyckte detta var nåt bra förslag
Vi har faktiskt en ny lya nu med Hedinn så pilutta dig
@Lobelia kan vi ha DL tidigare än 21.30?Röstlista
Cirkus röstar på qitis
Niyama röstar på qitis
Qitis röstar på LenaH
LenaH röstar på qitis
Qitis 3
LenaH 1
Det borde väl räcka
sorry, jag somnade ifrån leken igår...Hörru @Blacksmithfarm Är lite off ikväll ändå. Röstlista ?
Prioritera, skulle jag troUrsäkta men va?