fjällstuga i hotahejti
Behåll den så kan vi åka skidor
I kursiv och färg för det funkar ej på telefonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fjällstuga i hotahejti
Då jag tror hon kan ha lyckats skaffa sig ett rejält alibi nu.
Och våra kompisar, om jag nu är i lyan.Genom att ha död på dig?
Och våra kompisar, om jag nu är i lyan.
Om du räknat helt fel nu då, vad gör du då?
@cirkus ?Vilka är lyan då? Just nu ligger rösterna på 2 jag tror är onda, men något säkrare på LenaH.
Om LenaH är fårulv så stod det 2-2 i tråden. Hade LenaH varit god hade givetvis hemlig röstat på henne. Hade hoppats att goda lyan hade info och såg till att spika igen för LenaH.Röstlista
15:23 glömmerallt röstar på hemlig
15:26 Niyama röstar på LenaH
15:52 cirkus röstar på hemlig
17:02 Qitis röstar på LenaH
21.03 LenaH röstar på hemlig
21.18 hemlig röstar på cirkus
hemlig 3
LenaH 2
cirkus 1
Jag blev tidigt hungrigDog alla eller?
Om LenaH är fårulv så stod det 2-2 i tråden. Hade LenaH varit god hade givetvis hemlig röstat på henne. Hade hoppats att goda lyan hade info och såg till att spika igen för LenaH.
Fattar inte?Nä så tror inte jag att det är. Jag tror att den teorin är regisserad av lyan. Lyan fattade att det nog var kört för hemlig men gjorde sitt yttersta för att goda lyan skulle fånga det där halmstrået. Det har väl varit tydligt rakt igenom ändå om man tittar på alla rösterna genom leken
@cirkus du vet leken där vi var onda och jag tyckte vi skulle käka mig för att jag ändå var körd, istället blev goda Hedinn jättemisstänkt och lynchad för att folk fastnade i att hon måste vara ond. Nu är jag Hedinn och om du och @glömmerallt är goda så har ni fastnat.
Och om jag hade varit ond i det här läget så hade jag vinkat. Jag vill nästan göra det även som god men det är irriterande när vi kan lyncha ulvar. Och det är sjukt irriterande att jag fattade dag 2 att LenaH måste vara ond men det är helt jävla omöjligt att lyncha henne.