Får väl se läget om jag hinner in innan dl. Jag tycker du borde rösta på LenaH om du är godOm du är god bör du rösta på hemlig oavsett annser jag
Trevlig skidtur
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får väl se läget om jag hinner in innan dl. Jag tycker du borde rösta på LenaH om du är godOm du är god bör du rösta på hemlig oavsett annser jag
Trevlig skidtur
Ja så långt är jag med. Men de har ju själva spioninfon och pusslar ju utifrån den? och får skicka raden vemJa men de får ju inte skicka spioninfo eller nåt.
@qitisGivmilda Gitt - Eller givmild och givmild hon har en rik pappa och vill vara vän med alla men hon har inte riktig koll på vad folk egentligen vill ha. Brevbärare – får 3 paket att dela ut, tar de slut så är de slut. Gör sitt val innan dagDL och de delas ut vid natt DL före käk. Paketen innehåller sia, spioninfo och förhäxning (rösten räknas inte)
Förhäxningen, slår direkt på den som får paketet. Övriga kan sparas.
Tack jag hade hunnit kolla det själv nu och tja kanske så kan förhäxning slagit till i DL2. Köper det iom att det blev så orimligt resultat faktiskt
Jag tolkar det som om revbäraren är den som gör förhäxningen, Men det är bäst att @Lobelia svarar.Tack jag hade hunnit kolla det själv nu och tja kanske så kan förhäxning slagit till i DL2. Köper det iom att det blev så orimligt resultat faktiskt
Det har snurrat runt i skallen rejält på mig själv angående DL 2
Frågan är ju vem som fick paketet och varför den valde vem som skulle förhäxad
Vet den förhäxade tex om att den är förhäxad ? Ska kolla det också om det finns beskrivet dock.
Teoretiskt kan ett brev ha kommit fram om det skickats får ni själv komma fram till.Jag vet att du skrivit om det tidigare.
måste fråga @Lobelia dock om ett paket verkligen kom iväg till mottagare då brevis ju blev käk första natten? Tycker det inte klarlagts faktiskt från säker källa än att så skett ? Eller om det är möjligt kanske jag ska fråga Vi lär inte få veta från LL om ett paket verkligen skickades. Klart är att brevis bara hade tre paket. Och när de var slut så var de slut.
Sedan har jag en allmän fundering till och det är att ulvarna vet ju vem de försökte käka då de bommade och ängeln vet. Ingen annan spioninfo finns ute i leken angående det. ( det enda goda lyan kan skicka är ju raden vem de röstade på )
Alltså du teoriar ju inte hela vägen?Om du och cirkus är goda, och om fårulven måste ha röstat på hemlig, då är LenaH fårulv. Nu ska jag åka skidor!
Ja men de får ju inte skicka spioninfo eller nåt.
Frågar @Lobelia.
Hur funkar det med paketet förhäxning ?
skickar brevis det till någon som sedan förhäxar någon?
Eller är det brevis själv som förhäxar (det känns inte troligt tycker jag spontant men vill veta )
Och vet i så fall den förhäxade om att den är förhäxad ?
Förhäxningen, slår direkt på den som får paketet. Övriga kan sparas.
Men
Alltså du teoriar ju inte hela vägen?
Du framför din tes som om det är den enda möjliga men så är det ju inte.
Du kvalar in på rollen lika bra som jag och ev nån annan så jag tycker det är lite fult att helt bortse från det och för mig blir det bara ännu tydligare ulvspel när du låtsas som att din teori är den enda möjliga...
Nu tänker jag högt här
Heffaklumpen var brevis.
jag själv röstade på henne i DL1 (så om hon ville förhäxa någon om det är brevis själv som ordnar det med paketet förhäxning så borde det väl varit jag som vart förhäxad ?)
Då vill jag påstå att i så fall vet inte den förhäxade om att den är förhäxad
Är det så angeläget att få ut just hemlig idag så kan jag tänka mig att ändra röstenSpelar roll - nu ska vi ha ut en ulv!
hemlig blev räddad av hela sin lya så röstar du inte på henne idag är du ulv
Och den förhäxade vet den om det eller inte? Det tycker jag är mest intressantJa om en förhäxning skickas är det brevis som skickar den
NejOch den förhäxade vet den om det eller inte? Det tycker jag är mest intressant
Tack