Eller så planerar hon att som LL käka varenda kvarvarande deltagare .Aaaah. Ja. Då fattar jag.
Morgon: qitis
Lunch: cirkus
osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så planerar hon att som LL käka varenda kvarvarande deltagare .Aaaah. Ja. Då fattar jag.
Vi har röstat , vi tänkte det var bäst om DL blev tidigarelagt och vi skulle missaJA! Åskådarna måste väl ha röstat också.
Det kanske blir en DL varje timme? 17.30, 18.30, 19.30 osv tills att lekan är slut? Då borde leken vara slut innan imorgon...Visst var det nåt surr om att leken borde vara slut på onsdag? Annars så fimpar LL oss allihop
Det kanske blir en DL varje timme? 17.30, 18.30, 19.30 osv tills att lekan är slut? Då borde leken vara slut innan imorgon...
Jag menade att de skulle vara varannan dag och natt DL. Så om 17.30 blir dag DL är 18.30 natt DL. Inte tre lyncher på radHur många vill du lyncha egentligen?
Leken tar nog slut nu kl 17.30 om inte den andra goda fattar att det inte är mig ni ska lyncha nuDet kanske blir en DL varje timme? 17.30, 18.30, 19.30 osv tills att lekan är slut? Då borde leken vara slut innan imorgon...
Efter dl nu borde ju käket gå snabbt att bestämma. Sen röstar kvarvarande på varandra och åskådarna får välja vem de ska rösta på. Sen är det slut.Det kanske blir en DL varje timme? 17.30, 18.30, 19.30 osv tills att lekan är slut? Då borde leken vara slut innan imorgon...
Vi tar allt i ett sträck. Så länge har jag inte tidDet kanske blir en DL varje timme? 17.30, 18.30, 19.30 osv tills att lekan är slut? Då borde leken vara slut innan imorgon...
Sanndrömmaren Saga går i sin egen värld och dagdrömmer, plötsligt halkar hon och faller rakt in i jättehögen av använda munskydd och visir. Det är lite knöligt men hon lägger sig till rätta och somnar.
Cirkus spelade Sanndrömmaren Saga.
Sanndrömmaren Saga går i sin egen värld och dagdrömmer, plötsligt halkar hon och faller rakt in i jättehögen av använda munskydd och visir. Det är lite knöligt men hon lägger sig till rätta och somnar.
Cirkus spelade Sanndrömmaren Saga.
Måste be @Hedinn om hjälp med der...Släpp in mig i goda lyan BUMS
Det är nog fullt tyvärrSläpp in mig i goda lyan BUMS
Måste be @Hedinn om hjälp med der...