Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh...Eftersom alla inte hunnit in och rösta så skjuts DL upp till imorgon.
Vi behöver ju kanske inte vänta ända till 21:30 om GA har hunnit rösta innan dess, utan när jag ser att alla röstat så uppdaterar jag. Hoppas detta blir ok för alla
Fast GA skulle väl iväg nu i helgen? Inte konstigt om hon inte är inne här igen då när hon redan gjort sitt för idag. Och vi kan ju inte gärna köra utan henneMeh...
Kan och kan....Fast GA skulle väl iväg nu i helgen? Inte konstigt om hon inte är inne här igen då när hon redan gjort sitt för idag. Och vi kan ju inte gärna köra utan henne
Eftersom alla hade röstat så tidigt idag så körde vi ju en extra omgång. Så din röst gills nu fastän det är efter egentligenVar inte riktigt med på att vi skulle rösta igen, men om jag ska rösta nu fast det är efter dl så röstar jag på quitis för röstsamling och förör att det är orimligt att hon röstar på cirkus samtidigt som hon verkar mer misstänksam mot mig och fio
Som sagt, vi väntade på dig eftersom du inte kanske visste att vi körde ett varv till. Så den räknas.@Idahoe
jag har röstat nu min röst kom dock inte i tid?
kommer foörsvinna igen men helt ok om du uppdaterar oavsett om min röst räknas eller ej påverkar ju inte resultatet. dock hinner jag inte teoria mer kring övriga just nu
Jag kan lika gärna rösta nu, och uteslutningsmetoden ger att det är fio som är sista ulven. Hade glömmerallt där innan, men jag har släppt henne. Vad jag inte kan släppa är lyans beteende i lynchen av Lena och det som troligen var ett räddningsförsök av fio.
Det ger mig att den sista ulven skulle kunna vara just fio
Mirtai röstar på fio