Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Jag har en tollartik på 6 mån som jag funderar på att kastrera. Frågan är bara när? Har läst att det är bra att kastrera tidigt för att...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: mardley
·
L
Övr. Hund Ååååh, nu har jag äntligen flyttat till Umeå och kommit igång med hundträningen seriöst igen! Har planerat in att tävla med Eya i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 663
Senast: HeddaVovven
·
S
Övr. Hund Någon som vet hur denna skönhet är i temprament? Vad är dina erfarenheter av denna ras? Tycker själv att dom är så otroligt...
Svar
15
· Visningar
1 538
Senast: Philosophia
·
T
Övr. Hund Har en cocker spaniel tik på 3½ år. Gick kurser för några år sen och har tränat mycket lydnad. Allt funkar kanon, hon är mycket lättlärd...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 255
Senast: Fiffi1
·
D
Övr. Hund hej, kan ni ge mig lite tips och råd om hur ni tränade och fick era hundar att kunna vara själva hemma. jag har en 9 månaders valp...
Svar
19
· Visningar
2 001
Senast: Långnos
·
M
Övr. Hund hittade veterinäranalysen av min hunds mamma när hon var 1,5 år. men vad betyder följande: 2001-06-05 HD grad A 2001-06-05 artros...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger! Vem vill du spendera en hunddag med härifrån buke? Jag kan nog inte välja en, har typ en "lista" Gnist För...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 467
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Till nästa sommar ska förhoppningsvis vår lilla familj (bestående av mig, pojkvännen och vår (ursprungligen min) welsh springer spaniel)...
2
Svar
20
· Visningar
2 559
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Har sett flera bilder på forumet då hundar har långa klor, hur ofta klipper ni klorna på era hundar? Själv är jag supernojig med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 029
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Ja, det är precis så brutalt som det låter :( Hunden kom snabbt bakifrån under ridturen idag, lite för tätt tintill hästen, hon...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 848
Senast: AKB
·
Övr. Hund Hahaha, alltid ivägen, men vad gör väl det när man är liten, söt och charmig? :p Lååååångt ner när man är liten...
Svar
17
· Visningar
1 608
Senast: Armani__
·
O
Övr. Hund HJÄLP! Min hund går inte i trappor!!!!! Vad ska jag göra ?
Svar
16
· Visningar
1 656
Senast: Luem
·
Övr. Hund ...åt den vite=) Eller ja han kom igår och är hos mig titt som tätt när matte å husse ska vara hos mattes föräldrar( De har hundar...
Svar
10
· Visningar
855
Senast: hermulen
·
Övr. Hund Hej, I torsdags morse fick vår tik tre valpar. En var väldigt liten och klarade sig inte men de andra två växer o frodas o allt...
Svar
8
· Visningar
4 952
Senast: Ploppi
·
Övr. Hund Går i min egna lilla värld, i solen och njuter. Goliat går vid sidan och går ovanligt bra för att vara han och jag tycker att "det här...
Svar
1
· Visningar
629
F
Övr. Hund Konstig fråga kanske-Men hur ofta avmaskar ni era hundar? Varje vår/höst..2-3 gånger om året?
Svar
7
· Visningar
883
Senast: Phakal
·
E
Övr. Hund Mina föräldrar ska skaffa en valp! :bump: Men anledningen till att jag startar denna tråd är för att vi redan har en vuxen hund (8/9...
Svar
17
· Visningar
24 633
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det vanligt med sköldkörtelproblem hos hundar? Är det vanligare hos vissa raser? /Timsetim
Svar
4
· Visningar
854
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Min lille var hos veterinären i torsdags och fick special foder, då hans mage inte alls e som den ska. Men nu är det så att han blir...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund ska åka till kungsör BK idag o dom har rallylydnad där. men kan nån förklara vad man gör och va de är? har man hunden lös? ska man ha...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: miamiSwing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka