Kommande tävlingar/utställningar?

Sv: Kommande tävlingar/utställningar?

Haha, känn dig livrädd! :devil:

Klart vi ses på SM, varför skulle vi inte?!
Peppning behöver jag, måste ta tag i träningen nu så vi har en chans mot dig på SM nästa år. Ojoj, vad det blev jobbigt helt plötsligt... :angel:

Gillar dina vovvar skarpt, riktigt härliga!

Ses på SM!! ;)

Äsch, släng dej i väggen va ;):D
Och ja, klart vi ses på sm!!
Jag kommer nog att hejja på dej mer än vad jag hejjar på mej själv, tycker att de är tråkigt att alla har Border Collie och Kelpie :angel:

Vi får starta en pepp-tråd där vi kan peppa varandra och ge varandra superhemliga och bra tips ;) :D

Ska ut på agility långfredagen i Rättvik, blir debut för Cassandra, Mirre har startat tidigare.
Dagen efter ska Cassandra till Lilla Stockholm.
Världsutställningen är hon även anmäld till.
Funderar på inoff. utst. i Skogås 29/3 då JAG behöver träna på att ställa inför sommaren :angel:
Blir nog en inoff. i agility och rallylydnad här i Uppsala 6/4 för båda tjejerna.
Mitten av juli ska vi till Karlstad då det är agility i dagarna fyra :banana: boende fixat hos x-ets föräldrar :D
Sen lär det bli de flesta agility-tävlingarna inom rimligt avstånd.

Vem :love: att tävla :angel:

Senast ändrad:

klart att ni ska vara med på sm båda två. min jycke är för gammal då (det är givetvis den enda anledningen till att vi inte kommer dit *host*) men jag kan vara hejarklack :)

Blir nog en inoff. i agility och rallylydnad här i Uppsala 6/4 för båda tjejerna.

När, var, hur...eller ja, snarare var? Det där med agilityn lät spännande för en annan uppsalabo. Och att kolla på rallylydnad (vi har inte kommit igång med det själva än).

klart att ni ska vara med på sm båda två. min jycke är för gammal då (det är givetvis den enda anledningen till att vi inte kommer dit *host*) men jag kan vara hejarklack :)

Men Eya är ju redan 1år nu, så om ytterligare nåt år eller två så har hon en valp till dej, givetvis en som kommer att gå raka vägen till sm (hon kommer endast att leverera såna valpar) :D

oj jösses vad tiden går fort! hon var ju en pytteliten valp nyss!

ja, skriv upp mig på valpköparlistan redan nu. det låter finfint med en sm-valp. varför köpa något annat när man kan få en som kan allt från start?

Haha, ja, men vi kanske ska ha kodspråk, tänk dej de du :angel: :D

Det är ingen dum idé! Jag är med direkt!! :)

Ohh jag tackar, kan nog behöva all påhejning som går med min tokflat. Sista tävlingen så stog domaren och asgarvade åt oss för han bara flängde runt och hade hur kul som helst. Jag vill se när han gör så på SM, vilken debut de vore! :crazy:

Smidigt med kodspråk, vad ska vi använda oss av? Rövarspråket kankse?! :idea: Haha!

Påhejjning behövs alltid, så du är så välkommen att vara hejarklack!

Japp, jag har anmält och betalat så jag kommer garanterat vara där :)

Jag har också anmält-gjorde det igår. Så jag betalar in idag om jag åker ner till Centrum eller på måndag:)

Åh vad skoj, då kommer vi äntligen att ses:p. Ska bli lite kul att se hur Nero uppför sig, vi har knappt tränat på hur man ska göra i ringen, men vad fasen-bra träning om inget annat:angel:

Gud vad roligt!! :banana:

Det är nog det enda för övrigt som vi alltid lyckas få massor av beröm för- just visningen av hunden :p

Annars är ju Fiddeli lite för utåttåad för att hävda sig :D

En del utställningar, 2 anlag viltspår, några öppenklass-spår, 2 älgspårsprov och x antal jaktprov med både finsk spets och jämthundar är det väl tänkt i år ;)

Ja, ska bli urskoj.

Hahaha, ja... jag har mina små aningar om hur Nero kommer uppföra sig:angel:
Vara åt alla möjliga håll och platser, vägra stå still (även om han kan stå) och att springa framför matte-Det finns bara inte:angel::rofl:

Annars kan vi byta hund så ska du nog se att han kan springa framåt ;)

Tja, varför inte:angel:;)

Hur ska du göra då, ge han en spark i röva vid varje steg du tar?:idea::rofl::rofl: *Vilken syn, ASG*

Nej, du står utanför ringen och viskar Nerooo Nerooo, så ska du se att det blir fart på honom. :D Mig har han ju ingen relation till så han skulle nog inte bry sig lika mycket om mig som ifall du går med honom och han har fullt fokus på dig. Jag byter nästan alltid hund om jag kan eftersom Fiddeli blir mycket mer alert om jag är utanför ringen och hon då måste spana lite extra (= sträcker på kroppen för en gångs skull) :D

Å andra sidan är din hund mycket snyggare än min, men Fiddeli är väldigt lättställd (försöker locka på dig henne här nu va, märks det? :P)

Jag har några utställningar inplanerade, förhoppningar ligger på åtminstode CK, men det vet man ju aldrig hur det blir med såntdär..:cool:
Annars ska vi gå en spårkurs och en agilitykurs och även göra ett MH-test.
Inga planer på tävlingar, det får nog bli om ett år när vi blivit lite varma i kläderna när det gäller agilityn:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hur har det gått för er alla i år? Har ni nått de mål ni satt? Själv gillar jag att sätta upp mål för året och sen hoppas att jag når...
Svar
18
· Visningar
1 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka