Kommande tävlingar/utställningar?

Sv: Kommande tävlingar/utställningar?

Bara en utställning till sommarn. Wkks utställnings som numera är flyttat från Lövudden till Köping :)

Mitt mål är att tävla lydnadsklass 2 till Maj, får se hur det går. Lycka till med dina tävlingar=)

Nej, du står utanför ringen och viskar Nerooo Nerooo, så ska du se att det blir fart på honom. :D Mig har han ju ingen relation till så han skulle nog inte bry sig lika mycket om mig som ifall du går med honom och han har fullt fokus på dig. Jag byter nästan alltid hund om jag kan eftersom Fiddeli blir mycket mer alert om jag är utanför ringen och hon då måste spana lite extra (= sträcker på kroppen för en gångs skull) :D

Å andra sidan är din hund mycket snyggare än min, men Fiddeli är väldigt lättställd (försöker locka på dig henne här nu va, märks det? :P)

Oj, har glömt bort den här tråden.:o

Hihi, ja eller så kan du visa båda hundarna!:angel:

Fast varför inte... Skulle kunna vara kul att prova visa en annan hund samt att min får gå med någon annan-mattekär som han är.
:)

Jag ska tävla i LK 1 nu snart, det blir debut både för mig och för vovven. Lite nervös är jag allt men man kan ju inte mer än göra bort sig ...:)

Btw tar jag gärna en av de där SM-valparna som det diskuteras om i tråden, det skulle sitta fint med en liten Kelpietik nästa sommar ...

Liknande trådar

Övr. Hund Hur har det gått för er alla i år? Har ni nått de mål ni satt? Själv gillar jag att sätta upp mål för året och sen hoppas att jag når...
Svar
18
· Visningar
1 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka