Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, ska det bli en sån är frågan? Jag har i nästan en vecka haft en Dalmatinertjej boendes här hos mig, och frågan är om hon ska...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: Turali
·
M
Övr. Hund Min valp ar hemkommen fran forsta trimningen. Inget mer valprufs, utan nu är hon en "stor" schnauzertjej. Men oronen star helt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 840
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nu är jag orolig! Min 13 åriga tik börjar precis löpa, men det som kommer ur henne är inte riktigt den färg jag skulle önska. Det är...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: tott
·
Övr. Hund Då det ska byggas hundgård här i vår, så funderar jag på hur den ska se ut. Ni med hundgård, släng gärna in lite tips, och bilder om...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Har nu tillsammans med sina syskon blivit hela 12 dagar :eek: :D Lilla Gira 12 dagar Träffar pappa för första gången
2
Svar
27
· Visningar
2 076
Senast: Gnist
·
Övr. Hund 8 hanar och 2 tikar finns här i valplådan nu. Tvivlar på att där är fler, men sist tog hon en paus på nästan 4 timmar och sedan födde...
2
Svar
37
· Visningar
2 293
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Jahaja, det är det här som kallas "slyngelåldern" :crazy:. Jag skulle verkligen behöva lite tips och råd med vad tusan jag kan hitta...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 364
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Här är bilder på kvinnornas senaste äventyr. Vad har de andra hundarna gjort sista tiden? Bilder? Mygga på en "bro" i skogen...
Svar
18
· Visningar
1 250
Senast: Zita
·
Övr. Hund Kolla in denna artiken.. Förhoppningsvis får ett hårt straff!!:mad: http://sydsvenskan.se/skane/kavlinge/article304765.ece
Svar
1
· Visningar
771
Senast: jennyjenny
·
D
Övr. Hund Känner för att se lite goa rottis bilder alltid kul att jämföra med sin egen. Här är min kelsjuka rottis dam. 6år och go som få.
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 671
Senast: diartistakasha
·
S
Övr. Hund När rekomenderar ni att man börjar gå ut och gå med en liten phalenevalp? Och hur länge? Nu är han exakt 8 veckor och 5 dagar, men får...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: SMJS
·
Övr. Hund Tänkte ventilera lite tankar med er klocka hundmänniskor på buke. Jag har de senaste dagarna kommit till insikt att det jag har med...
2
Svar
25
· Visningar
2 320
F
Övr. Hund hejsan allihopa! har köpt en hund idag tillsammans med min sambo. Oskar är 3 år & korsning mellan Labrador, Schillerstövare &...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: fethajja
·
I
Övr. Hund Min bebis han är 75 % amstaff och 25 % pitbull. Han är 1 år 56 cm hög och väger ca 35 kg ( vet inte exakt )... han är min snygging :love:
2
Svar
20
· Visningar
3 738
Senast: indigo95
·
L
Övr. Hund Ja hur gör ni bukare med era hundar och deras halsband? Låter ni hunden ha halsbandet på hela dagarna eller tar ni av det efter varje...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
11 738
Senast: SomethingLovish
·
M
Övr. Hund Vad ar era asikter om dem? Min valpkurstranare tyckte att alla valparna skulle utrustas med en "easy walk"...
Svar
10
· Visningar
2 499
Senast: mardley
·
B
Övr. Hund Hur mycket tid lägger ni ner på att rasta era hundar och hur ofta går ni ut per dag? Jag försöker att rasta mina 2 nötter ca 2-3...
2
Svar
34
· Visningar
2 382
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund vid 9 veckors ålder, är det vanligt? Är det bra eller dåligt på nåt sätt? :o
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Kom hem för en stund sen och hittade hela köksgolvet fullt av glasbitar. Unghunden har alltså dragit ner en odiskad ugnsform från...
Svar
3
· Visningar
9 681
Senast: Lovisa-88
·
Övr. Hund I morse fick Betsy tre valpar och allt har gått jättebra. Jag tror inte det kommer fler för hon ligger lugnt o diar dem o sista föddes...
Svar
4
· Visningar
6 631
Senast: Ploppi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka