Valpar födda idag

Sv: Valpar födda idag

Valpar-08-02-11024.jpg

Valpar-08-02-11021.jpg

Mysigt i valplådan :love:

Alla-8-08-02-11%20042.jpg

Passade på att fota ormgropen, medans Molly var ute och rastade sig en sväng :D

Tack för det :)

--------------------------------------------------------

Namnen på de små, blir som följer:

H1) Night Shift
H2) Running Man
H3) Eyes of the Dragon
H4) Dragonfly
H5) Dark of the Woods
H6) Nightmare in the Sky
T1) Seize the Night
T2) Dark of Summer

:D

Jag håller mig till "mitt" tema fortfarande :angel:

Gilar lite udda namn och om inte annat så sticker de ju ut lite i jakthundskretsarna :D

Akrobatiska små liv..
Valp-08-02-12073.jpg

Dags för en tvätt..
Valp-08-02-12083.jpg

Mysigt att trängas..
Valp-08-02-12074.jpg

Tycker att det är lite lång tid mellan uppdateringarna på valparna. Tänk på oss stackare som inte har massa goa söta valpisar hemma. vi kan väl få njuta lite ändå. :mad: :D

Tycker att det är lite lång tid mellan uppdateringarna på valparna. Tänk på oss stackare som inte har massa goa söta valpisar hemma. vi kan väl få njuta lite ändå. :mad: :D

Jag tycker nästan att Gnist skulle ha en egen ständigt nålad valptråd, typ "Gnists valpar" med tanke på den enorma mängd av småsälar som Gnists hundar klämmer fram. :banana:

Fast det kanske skulle vara orättvist gentemot andra som har valpar (fast inte lika ofta). Kanske skulle vi ha en eller ett par ständigt nålade trådar, ungefär som på förälder:

*Gravidmagar*
*Vilka ska valpa?*
*Bilder på valparna*

:bump:

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
3 018
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka