Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund Hur får man bort sotfläckar? Jag fick sotfläckar på min tröja när jag skulle tända i pannan ikväll och givetvis så strök sej hunden på...
Svar
2
· Visningar
2 760
Senast: Vera
·
Övr. Hund I morgon sker det, vet inte riktigt hur jag kommer ta det.. Tårarna rinner så fort jag tänker på det samtidigt så vet jag att det är det...
Svar
17
· Visningar
1 138
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Hund Håller på och ska skicka iväg en intresseanmälan på nå en eventuell valpkull. Där finsn punkten jobbsituation med. Jag är...
Svar
14
· Visningar
1 463
Senast: Is
·
Övr. Hund länk jag fattar inte.. först står det att ormen förföljt hunden i flera dagra och att den legat i hundens bädda. sen står det att den...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: YlvaG
·
S
Övr. Hund Någon som ska till Malmö 16 mars och ställa sin hund? ;) Jag ska dit och hunden ska få gå för första gången, får se hur det går :angel:
Svar
1
· Visningar
591
Övr. Hund Skulle ni kunna berätta lite om vad ni tycker om det. Skulle även vilja veta hur stor plats det ungefär tar i frysen. Kommer köpa tio kg...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Jag brukar då och då titta in på Hundarutanhem.se. Innan jag skaffade min tjej (som jag köpte som valp från Sverige) var jag nämligen...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Priscilla
·
G
Övr. Hund Tjo. har nu funderat på att skaffa hund. Är då nybörjare med "egen" hund, men familjen har haft det sen jag var liten. (rottis...
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Det står att man ska skicka skk:s tresidiga blankett till en adress. Men den blanketten hittar jag bara via internetanmälan och då...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Dorro
·
E
Övr. Hund Jag har haft köp av en saluki i tankarna så länge jag kan minnas (nästan iaf:p) och nu kan jag snart inte hålla mig längre. Ni som har...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Som vissa vet gick jag på privat lektioner med vovven vilket har gått jätte bra :d! Så nu skall vi på hundkurs också :D! Behöver tips...
2
Svar
26
· Visningar
10 147
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Idag var det härligt väder, dock så blåste det. Men hundarna var glada och låg och solade i värmen. Lite bilder:
Svar
19
· Visningar
1 482
Senast: Favina
·
Övr. Hund om hunden får artros i höfter eller armbågar - vad exakt är det försäkringsbolagen ersätter då?? att dom har det eller vid eventuella...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: Zqathan
·
M
Övr. Hund jag har en dalmatin på snart 3 år. jag tog henne från spaninen i dec 06, hon är en sk hittehund. nu är de så att hon har väldigt mycket...
Svar
2
· Visningar
3 413
Senast: PIRU
·
S
Övr. Hund Nu har jag läst jättemånga gamla trådar för att hitta ett alternativ till sparris. Jag har inget akutläge eller så, utan blev bara...
Svar
5
· Visningar
6 684
Senast: Vera
·
Övr. Hund Jag har insett att min lilla hund börjar bli gammal :( För några månader sedan var jag hos veterinären och gjorde en allmän genomgång...
Svar
7
· Visningar
1 759
Senast: martha
·
Övr. Hund Min vovve har en fettknöl på låret(enl vet.assistent),hon sa i alla fall att det var en,såg den när vi tog bort livmodern,och att man...
Svar
7
· Visningar
6 210
Senast: movi
·
T
Övr. Hund jag har snott denna lek från gnägg (ridning) fast nu kan vi köra den med hundar istället:bump: så vad säger hunden...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 933
Senast: towe
·
J
Övr. Hund Hej, jag undrar om det är någon här som har erfarenheter av separationsångest hos hundar. Visst är det kanske vanligt att en hund...
Svar
9
· Visningar
3 104
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Nej nej jag ska inte skaffa mig en sån hund. Men tänkte ifall nån här har en? Hur funkar det? Jag vågar inte skaffa mig en sån, ja...
2
Svar
27
· Visningar
2 833
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka