Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det något som kan dyka upp helt plötsligt? Igår var jag ut på långpromenad i skogen med kompisen. Vi hade våra hundar med oss och...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Jillybean
·
T
Övr. Hund Vad gäller för ålder på tik och hane vid avel. Vad jag kunnat läsa mig till ska en tik vara minst 2år innan man avlar på den. Är...
Svar
10
· Visningar
1 881
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Alltså det är ju ganska uppenbart emellanåt att dom drömmer intensivt, då borde dom ju också kunna drömma mardrömmar? Eller vad tror ni...
Svar
5
· Visningar
4 636
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Jag funderar som sagt på att i början använda färskfoder, hemlagad mat och lite torrfoder. Till att senare gå över till bara färskfoder...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på aktivering till min hund. Jag är gravid och har en son på 11 månader och har inte så mycket tid jag önskar...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/15243209.htm?ca=13_s
Svar
11
· Visningar
7 172
Senast: rubytoo
·
G
Övr. Hund Ja! Vilka härinne kör gryt med era borders, jack russlar, tyskterriers mfl? Vore kul att 'prata' lite med er, om det nu finns några...
2
Svar
21
· Visningar
2 905
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Undrar lite hur ni gör, blöter ni torrfodret innan hunden får det eller får de det torrt? Jag har blötlagt fodret ända sedan jag för...
2
Svar
37
· Visningar
3 404
Senast: kicki71
·
A
Övr. Hund Hej! Jag är en 23 årig tjej och har velat skaffa hund ända sen jag flyttade hemifrån för ca 4 år sedan. Men jag har för hundens skull...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Liknar er hund en tv-stjärna? Släng upp en bild på dem båda isf! Av de här ser man ju inte vem som är vem ;)
2 3
Svar
52
· Visningar
5 149
Senast: gladaeo
·
Övr. Hund Vad finns det för foder som är spannmålsfritt och för känliga magar?
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: Boan
·
Övr. Hund Är det någon som har vettig information om hundmässan i sthlm på påskhelgen? Deras egen hemsida är blahablaha. Jag är intresserad av...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ush jag hittade denna hemsidan som handlar om hur hundar och katter behandlas i kina,asien m.m ush :cry: www.animalprotection.se
Svar
1
· Visningar
582
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Jag var på rehab idag med hunden och gick efteråt in till butiken som ligger vid receptionen för att köpa en påse hundmat. När jag står...
Svar
5
· Visningar
972
A
Övr. Hund Jag har letat runt på en massa rasföreningars hemsidor, men tycker att det är jättesvårt att hitta vad en viss ras kostar ungefär! Jag...
2
Svar
31
· Visningar
4 702
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Jag är bara lite nyfiken på hur ni vill att Domaren på tex en lydnadstävling ska vara? Alltså ska dom hålla sig strikt efter regelboken...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Jag har en hund som är osäker på andra hundar. Min mamma hade honom när jag gick i skolan och nr vi pratade nu kom vi framt ill efter...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Om 1 timma far jag och vovven mot våran första officiella agility tävling ;) Tävlingen är 20 mil bort och i ridhus (han har aldrig varit...
Svar
16
· Visningar
1 020
Senast: Novanna
·
E
Övr. Hund Var i hundbutiken idag och köpte foder, passade då även på att köpa en rolig leksak till mitt yrväder. Frågade därför om de hade något...
2
Svar
32
· Visningar
7 297
Senast: Colombia_Girl
·
Övr. Hund Nu blir jag orolig att Uno har patella lux då jag läste om symptomen i en tråd. För han kan när han travar/galopperar lyfta upp ena...
Svar
8
· Visningar
7 737
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka