Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Visst har hon en underbar sitt stil på denna bild? Min 11åriga English Toy Terrier Linda mer än avkopplad i soffan :) Lite extra...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Kalinsi
·
G
Övr. Hund Hej, jag är lite nygammal bukeanvändare. Läste en del här förut men har inte orkat vara så internetaktiv på ett tag. Hur som helst så...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/15185341.htm?ca=12_s Intressant blandras...hrrrm...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 378
Övr. Hund mina hundar kommer jämt springande med benen och lägger dem på våra fötter när de ska gnaga på benen. de vill alltså ha benen på fåra...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: thatshot27
·
Övr. Hund Önska mig lycka till!!! En liten rotta blir det=) Jag ska ha sele på den lille isf men vad måste jag köpa hem? Jag måste ju...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 280
Senast: Ambra
·
B
Övr. Hund Är nyfiken på hur era hundars temperament/sätt var innan de fyllde ca 8 mån, när de var ca 8 mån och hur de är som vuxna. Hade varit...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Ambra
·
A
Övr. Hund Jag vill se en massa bilder där ni tränar era hundar:bump: Här kommer en liten bildbomb på mina: Kiera med näsan i backen: Lydnad...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
12 079
Övr. Hund Ja måste man det? Jag vill jättegärna skaffa hund och har hittat en som passar in på mina önskemål och har därför varit väldigt glad...
2
Svar
32
· Visningar
2 495
Senast: pepp
·
Övr. Hund Hur länge kan en hund gå på ris + kokt mat-diet? Saken är den att efter vovven kom hem från Albano förra veckan så kastar han sig...
Svar
7
· Visningar
13 032
Senast: Krasux
·
S
Övr. Hund Ska nästa vecka ställa upp i en träningstävling i agility, hoppklass I och ev agilityklass I med Siri. (Visst är ettan den...
Svar
8
· Visningar
804
Senast: Miiip
·
M
Övr. Hund Jag har en tre-årig bichon frise-hane som blev rumsren när han var ca 6-månader gammal och sedan dess har det knappt skett några...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: monnizen
·
D
Övr. Hund Har en valp på ½år, mycket schäfer i henne, som hoppar upp mot köksbänkar och bord och snor grejer hela tiden, hur ska jag få bort...
2
Svar
27
· Visningar
2 150
Övr. Hund Ordet fritt (i vanlig odning). Positivt & Negativt! Bild, info, erfarenheter.
Svar
18
· Visningar
3 007
Senast: Ninis
·
M
Övr. Hund Hur gamla var era dvargschnauzrar nar ni forsta gangen "gjorde nagot at palsen"? Forsta trimningen? Min tjej ar 15 veckor och jattesot i...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: soma
·
S
Övr. Hund Kanske egentligen är lite sent att lägga ut den här tråden, eftersom nya vovven redan är här :love: Men vi har henne bara på prov, så...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Swannie
·
Övr. Hund Det kanke finns en sån här tråd redan men i så fall blir det en till Lägg in bilder på din hund eller andras hundar med kläder (men du...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
13 396
Senast: AnnikaS
·
B
Övr. Hund nu ska vi äntligen skaffa hund igen. men vad ska man ha för hund, dt e tre småbarn som komer att va där, så en familjehund måste dt ju...
Svar
16
· Visningar
1 633
Senast: mian1
·
Övr. Hund Dräktig/skendräktig? valpningsdag? Hur många valpar och fördelning på kön?
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Gumman
·
I
Övr. Hund Hur får man en hund att få bättre självförtroende? Jag är hundvakt ibland åt en hund som har varit med om två skilsmässor och han skulle...
Svar
1
· Visningar
535
Övr. Hund varför hackar man på folk som vill ha blandras? är det inte upp till var och en att välja? om man går långt tillbaka i tiden så måste...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
13 319
Senast: pitchi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka