Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur gammal anseer ni hunden bör vara innan man kan börja träna den för att följa med när man far ut och springer? Har det att göra...
Svar
14
· Visningar
1 304
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Erkänner direkt att jag inte sysslar med hundar proffessionellt; Harley är en familjehund som får ligga på soffan och sova i vår säng...
2
Svar
20
· Visningar
4 435
Senast: Jillybean
·
Övr. Hund Visa "mina" 4-månaderspojkar, som jag träffade idag.. Samma som ovan Brodern Grabbarna Grus hittar på bus...
Svar
18
· Visningar
1 276
Senast: Svalan
·
Övr. Hund går den att få en kopia på från skk?? mina brann upp med studentrummet :cry: och jag har inte lagt in dem på datorn för att bägge var på...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Nu börjar jag fundera allvarligt på hur jag ska lösa vovvsans hundmötesproblem, menar inte att vi ska anfalla hundarna utan problemet...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Den där oansvariga slarvpettern, vars hund rusar fram till en annan och det blir bråk, that's me. Han var inte lös och är inte aggressiv...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: replica
·
Övr. Hund Min lille hund får total panik när det kommer till kloklippning:( Han kom till mej när han var sex månader så jag vet inte om något...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Tititu
·
Övr. Hund Det här kommer låta jätte korkat, men jag måste bara få veta om det är "normalt".. Jag satt just och kollade runt på internet om...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Beställde via nätet, och det här var stl medium, och de sa att medium var rätt för en schäfertik. Är den lagom, eller är den lite liten?
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: Fiffi1
·
T
Övr. Hund Alltså, hunden det gäller har ganska långa klor och pulpan har också "växt med". Vill få klorna betydligt kortare men pulpan är för...
Svar
1
· Visningar
753
G
Övr. Hund Ja, ni som har erfarenheter av raserna, vad säger ni? Skillnader? Jag har 2 borderterriers och en till på väg. Men jag har nu börjat...
Svar
12
· Visningar
5 665
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur resonerar ni när det gäller att skaffa en ny hund när den gamla gått ur tiden? Jag har aldrig skaffat samma ras igen, men ofta haft...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Gilly
·
T
Övr. Hund Hej! Jag har en långhårig collietjej på 9 månader som är underbart vacker, men pälsen är ju som sagt en liten utmaning:smirk: Jag har...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Dorro
·
Övr. Hund När jag hämtar valpen så måste jag åka buss och behöver därför en vettig transportbur/väska. Funderar på en sånhär (eller liknande)...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Fridolina
·
K
Övr. Hund En sådan hund har jag här hemma. Simba min 9 åriga Chow Chow blir nästan tokglad efter att han har bajsat. :D Igår fick jag det på...
Svar
13
· Visningar
1 520
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Hund Kom på att jag kanske ska fråga här. För ett tag sedan var jag hundvakt åt då 6 mån gammal hund (en st bernhard) och helsike vad den...
Svar
4
· Visningar
2 152
Senast: ginnies
·
K
Övr. Hund Hej på er! Nu är det såhär att jag har fastnat INNERLIGT för vinthundar - speciellt Salukin! Är de inte bara för underbara? :) Min...
Svar
9
· Visningar
1 131
Övr. Hund Min mammas pudel har problem med öronen... Vet inte vart vi ska ta vägen snart! Hon plockar päls ur öronen,men finns säkert en hel del...
2
Svar
25
· Visningar
10 997
Senast: pomelo
·
Övr. Hund Jag är uppvuxen med salukis och har även haft häst i flera år. Nu sedan jag flyttade hemifrån har jag varken haft häst eller hund, även...
Svar
12
· Visningar
1 172
Senast: Freeride
·
Övr. Hund Säkert är jag för sent ute igen, men jag vill gå en spårkurs i vår och jag hittar inga kurser alls! Var brukar det annonseras? Jag...
Svar
13
· Visningar
3 580
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka