Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur lika är ni egentligen era hundar? Både utseendemässigt och personligt? In med bilder + beskrivning av dig själv och hunden...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Terja
·
E
Övr. Hund Hej alla hundälskare! Jag undrar om det finns fler här på forumet som har en GD valp?? Kanske till och med från samma kull som min?? Min...
Svar
14
· Visningar
3 829
Senast: lulski
·
Övr. Hund Har jag ingen koll på. Vet att valpen ska ha en 12 veckors spruta iallafall, men sen då :o :o
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Tänkte hjälpa min kära mor på traven till ett underbart hundliv med hjälp av buke:D Min mamma är 46 år, hon hade en dalmatiner som...
Svar
18
· Visningar
1 779
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hej Jag söker en hund som jag ska tävla träna agillety/lydnad med!! Har ni några tipps på ras..? Jag funderar på border collie...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Min mamma har ett litet (?) problem med sin hund och därför tänkte jag lägga ut en tråd och be kloka bukare om hjälp :) I höstas fick...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Ishtar
·
A
Övr. Hund Vilket slags kalk kan hunden bäst tillgodogöra sig? :confused: Har hört att benmjöl inte skall vara så bra. HUr är det med...
Svar
8
· Visningar
3 108
Senast: Zita
·
Övr. Hund AAAaaarrgghhh!!!:mad::mad::mad: Skulle ut på en låååång härlig skogstur med hunden imorse, solen sken, frost i gräset, underbart! Skulle...
2
Svar
20
· Visningar
16 038
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Då har mina whippar varit och blivit fotade, här är obehandlade bilder men jag tycker de är rätt fina som de är... Ville inte lägga i...
Svar
10
· Visningar
1 237
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Hej Jag funderar på att köpa en kompis till min underbara tik bella på 1 år ... när vi köpte henne så hade vi redan en hund men...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Tispe
·
Övr. Hund ja nu är det ju så att jag har en underbar två-åring hemma (hund) och jag känner att jag skulle vilja ha en till. dels för att de har...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Tispe
·
Övr. Hund :bump::bump::banana::banana::bump::bump: Vi har haft problem när vi har miljötränat tidigare. Folk som sparkat efter våra hundar...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Man riktigt hör hur det knakar :angel: Vem kan motstå dessa goa små rynknosar :love: Fiml laddas upp i detta nu och...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Jag och min hund ska på våran första utställning. Vad ska man tänka på? Hur ska de vara vaccinerade? Behöver man vara medlem i SKK...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Saybia
·
Övr. Hund hämtade en 14v valp igår och hon är helt underbar, dock är hon svår att stimulera. Har gjort ganska mycket olika saker, försökt med...
Svar
13
· Visningar
1 474
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Våran gammeltik, 11 år har nu börjat om igen. För att ta det från början; I juli 2007 märkte vi att hon slickade sig mycket på...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: R8n
·
C
Övr. Hund Har en schäferhane som är lite krånglig med maten, dålig aptit + smal som en räka trots att han får så mycket foder han orkar. Ändå är...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: corina_w
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=qmaNTn_lkz8 Gillar den hunden inställning... Han äger busen när han får kommadot ligg hahahahah
2
Svar
20
· Visningar
1 673
Senast: LadySara
·
S
Övr. Hund Vet att det självklart är olika från hund till hund men ni kan ju skriva utifrån era erfarenheter, har tingat en liten phalene och...
2
Svar
24
· Visningar
8 098
Senast: Bismark
·
F
Övr. Hund Vad ger ni era hundar för mat? sjävklat beror det ju på ras, storlek och ålder. vi ska i alla fall snart få hem våran blandras...
Svar
16
· Visningar
6 471
Senast: Lillaloppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka