Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som köpt en hund till medan den första hunden ännu var ung (dvs inte för att ersätta en som snart kommer kila vidare..), hur...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Är det farligt för hundar att äta popcorn? Min hund älskar:love: nämligen popcorn, när jag äter popcorn sitter han som ett ljus hos mig...
Svar
11
· Visningar
19 720
Senast: peace
·
Övr. Hund Kan inte hjälpas man blir lite frågande inför alla blandras annonserna på blocket… Finns hur många konstiga som helst… Men finns det...
Svar
12
· Visningar
2 079
Senast: Duvan
·
T
Övr. Hund Jag blir så fruktansvärt ledsen på ägaren som driver mina hundars dagis! Ska försöka beskriva dagens incidenter så tydligt jag bara kan...
Svar
11
· Visningar
1 176
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Mina föräldrar har en ung hanhund som de nu är i valet och kvalet om hur de ska göra med. Han är från en mkt bra kennel med bra stam...
2
Svar
21
· Visningar
2 536
Övr. Hund Vad blir det för typ av hund här? (ej spekulant, hittade bara annonsen) Underbart söta är de iallafall! Blandras
Svar
12
· Visningar
946
Senast: Terja
·
Övr. Hund Som det enbart gällde generna för att få fram exakt samma hund.. stryk det där "miljö" i "arv & miljö".. Tja vad säger ni om det här...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Är jag verkligen en dålig människa som köper en valp som inte har några papper? Så här ligger det till: Ska på fredag hämta en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 245
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Med en schäfer som fäller 365 dagar om året blr det oändligt med hår överallt, dammsugaren är igång dagligen men ändå hittar man tussar...
Svar
7
· Visningar
4 649
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund att sätta på halsbandet med hundens namn och telenr, vart har ni köpt era? Jag har haft de små spionrullarna innan och satt på min...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: Lottch
·
P
Övr. Hund Min hund älskar att ligga ute och jag funderar på att hon ska få en egen hundgård. Idag ligger hon gärna i långlina på tomten - får hon...
Svar
7
· Visningar
7 497
Senast: Smokey
·
Övr. Hund Vet att många är emot blandrasavel, kan hålla med om att det är rätt att vara emot i många fall, medans det också finns underbara...
2
Svar
22
· Visningar
3 290
Övr. Hund :eek: Båda våra riktiga sparkar var lånade av svärmor, så käre maken letade reda på en gammal, ranglig liten spark och iväg det bar...
2
Svar
34
· Visningar
2 721
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Går det att fodra två helt olika hundar med samma foder? Pga platsutrymme har vi försökt att köpa en säck foder och ge båda hundarna. Vi...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: mian1
·
G
Övr. Hund Hej har en korkad vorsteh, och undrar om man inte skulle få fram en lite smartare jakthund om man korsade den med en border collie...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 660
Senast: Gnist
·
Övr. Hund vart hos vetrinären o dom sa nu att min hundhar nos kvalster så då fick ja åka till apoteket o hämta ut stronghold! men om de är...
Svar
7
· Visningar
1 324
G
Övr. Hund Jag vill gärna ha en hund men vet inte riktigt vilken ras. Den ska helst inte fälla allt för mkt. Den ska helst inte vara en hund som...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 873
Övr. Hund Finns det några allvarliga sjukdomar eller fel som är vanligt hos dessa raser? Med tanke på deras ögon och intryckta nos?
Svar
6
· Visningar
2 871
Senast: Terja
·
J
Övr. Hund Idag när jar var i djuraffären hade de demostreing av aktivitets leksakerna. Min hund har redan kuben sedan innan och den är helt för...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: _Skifting_
·
Övr. Hund Hur lång tid tar för en han hund att återhämta sig efter en kastering? :idea: Mvh Emma
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Zeeke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka