Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund åhh jag måste ösa ur mig lite ..Är det någon mer än jag som blir irriterad på dessa hundägare som tar för givet att bara för att deras...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 722
M
Övr. Hund jag har en chichuaua på 1 år, han vägrara vara själv, han ylar och skäller... detta gör att grannarna klagar... nån som har bra...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Sitter och diskuterar med en kompis, de håller på att kolla efter hund igen. Och jag kommer inte på några bra raser! De vill ha en...
Svar
11
· Visningar
910
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vilket anser ni vara det bästa fodret för hunden som finns att köpa i djuraffär/mataffär?
2
Svar
23
· Visningar
5 460
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag tycker inte om att lägga in bilder i LÅNGA trådar, fråga mig inte varför :crazy: men de är väl nått jag har fått för mig! In med...
2
Svar
29
· Visningar
1 681
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Klicka på bilden för att se en filmsnutt på de små, nu när de är 3 dagar gamla :D Kan man låta gulligare????
2
Svar
30
· Visningar
2 016
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har en valp här hemma som idag är 4 och ½ månad gammal. Ikväll så löft han på benet när han kissade. Kan han verkligen vara könsmogen...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund det är så att min tik på snart 3 år har kommit in i en period där hon totalt skiter i oss ägare, hon gör tvärtemot när det gäller det...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Jag måste bara få skriva av mig lite! I onsdags var jag ute och gick med en killkompis och hans 7 månaders stora bastanta...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Ni som skaffar hundvalpar i tätbebyggda områden/ stan/ hyreshus. Hur gör ni när ni ska ut och rasta/ leka med hunden? Jag ska snart...
Svar
13
· Visningar
2 007
Senast: Yeah
·
C
Övr. Hund Tänkte att det skulle vara roligt att veta vilka kända personer som har just eran ras eller blandis. Skriv gärna om ni vet info om...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 800
Senast: glee
·
Övr. Hund Någon som har haft noskvalster på sin hund?? Beskriv hur det är och behandling
Svar
18
· Visningar
4 683
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Står i begrepp o skaffa en valp till våren o har blivit förälskad i welch corgi cardigand och pembroke. Undrar nu om det är nån större...
Svar
3
· Visningar
1 656
M
Övr. Hund Finns en park nära där jag bor (nämner inte parken ifall de skulle vara ngn som skulle känna sig utpekad) I den är det många som rastar...
2
Svar
21
· Visningar
2 244
Senast: Miss QT
·
Övr. Hund Tänk vad kombinationen februarisemester, fint väder och en proppfull snickarbod kan leda till! Jag har äntligen gjort slag i saken och...
Svar
17
· Visningar
1 772
Senast: ljusslinga
·
Övr. Hund nån som dka dit?? jag ska.. ska ställa amstaffen för första gången.. spännande!! :D
Svar
11
· Visningar
839
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Vad månde det bliva? http://www.blocket.se/vi/15185341.htm?ca=23_11_s :crazy:
Svar
1
· Visningar
776
Övr. Hund ville bara visa lite bilder på min vovves valp. han är pappan. här är hon bara en liten korv.....;) nosar på pappa för första...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Letar fortfarande efter en ev. ny hundras i framtiden, men inser att det mesta nog hänger på vad jag hittar för individ. Att det ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 917
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Min lilla Donna fick ett anfall nu ikväll igen....höll på i nästan 3 minuter och krampade.... Så nu blir det att åka till veterinären...
Svar
6
· Visningar
890

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka