Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :bump: Fick ett sms idag på morgonen från Prillan här på buke och innehållet var som följer: "Har du fått veta att Rix utsetts till...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Undra lite om rävskabb. Har behandlat hunden hos veterinär men hur länge smittar det? Kan skabbdjuren leva länge utan för värdjuret ex i...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Ska i framtiden skaffa mig en liten hund, nästan som en chihau (stavning?). Men kanske inte just den rasen, (jag tar gärna en...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 221
Senast: Hawaii
·
C
Övr. Hund Ville bara göra en "hej då" tråd till min underbara, älskade bästa vän som tyvärr fick somna in idag... :cry::cry::cry: Saknaden är...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: Cämz
·
Övr. Hund När ska man göra det? Får ev. hem puppen om 2 veckor, eller också i april. Han är nu 8 veckor, dolda fel försäkrad i Folksam (tänker ta...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: barajag...
·
Övr. Hund *när skaffade du din första hund/ras? *Hur såg dina möjligheter ut då? *jobbade du? läste du? *har du någon gång ångrat ditt hundköp...
2
Svar
26
· Visningar
2 717
Senast: Lupin
·
R
Övr. Hund Vi hade en diskussion i tråden Daddy som kom sej till att vi började prata om kuperingar och även amputeringar, och vad man i Sverige...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 672
Senast: RedForDanger
·
Övr. Hund Är det så vanligt som jag nu fått för mig att det är, att man "impulsköper" en hund? Ofta när jag träffar nya människor som har hund...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Åsa_NNL
·
L
Övr. Hund måste bara skriva av mig lite.... Skaffade en hund till för ett o ett halvt år sen för att ha en träningspartner då min gamla tik inte...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: ako
·
O
Övr. Hund Tar gärna emot MASSA namnförslag åt den lilla dvärgschnauzertik jag ska hämta nästa helg :) :bump: Snälla, hjälp mig!! :bow:
Svar
15
· Visningar
1 813
Senast: Kazaam
·
Övr. Hund Synpunkter, fakta, bilder. Kom med allt ni har om den här rasen tack! :)
Svar
10
· Visningar
1 500
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/14670809.htm?ca=12_s Dels vilken blandning,men vilken tur man får om man köper den,endast 14v och inte...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Nu har jag precis vaknat av att min hund kräks gulvitt skum... Han har kräkts kanske 5-6 gånger nu på en halvtimme och han verkar...
Svar
12
· Visningar
2 702
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund ... om man säger att man vill ha en hane, men kommer att vilja kastrera den? :o Kan man be om en defekt hane, som kanske har något...
Svar
17
· Visningar
1 178
Senast: Zewz
·
S
Övr. Hund Jag är verkligen förtvivlad! :cry: Min älskade schäfertik hänger på en skör tråd och det verkar snart som att alla är emot henne. För...
Svar
11
· Visningar
1 205
Senast: bestatjejen
·
Övr. Hund Kastandets vara eller icke varande är något jag och min pojkvän grälar över. Jag vill inte ha kastandes bollar inomhus men han vill. Vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 987
Senast: kvandi
·
D
Övr. Hund Jo, jag kanske ska till England och jobba där och då undrar jag ifall det går bra att ta med sig hunden dit? Vad är det som gäller...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Måste bara visa er dessa freestyle-filmer! Den första länken är till klickerklok.se där hon lagt ut filmer från MyDog 2008. Den...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: startpompe
·
O
Övr. Hund Jag är väldigt nyfiken på att få se hur din tibetanska spaniel ser ut. Så därför vill jag ha upp foto på våra tussisar. Jag börjar :)...
2
Svar
20
· Visningar
1 678
Senast: viktoriajohansson
·
Övr. Hund Har en springer spaniel på 10 månader men ja tycker inte pälsen växer nått mer än på öronen och tassarna :( Vill ju att han ska ha...
Svar
17
· Visningar
1 030
Senast: miamiSwing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka