Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Varit lös i magen med diarré, som för ett par dagar sedan började bli blodig (bara lite). Men ätit, druckit vatten och lekt som vanligt...
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Någon som vet mer om det här? http://orebro.expressen.se/nyheter/1.1036133/losa-nakenhundar-forbryllar-polisen Min första tanke...
2
Svar
28
· Visningar
2 103
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Imorse kom sambon in medans jag låg och sov; "ÄLSKLING!! Hon har mask!", aldrig tidigare har jag på...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund På min (snart 6 månader) såg det ut som att han tappade alla framtänderna uppe, men nu när de vuxit upp permanenta tänder så har han...
Svar
0
· Visningar
1 213
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Började fundera på hur länge valpar växer.Och när dom räknas som unghund respektive vuxen?
Svar
12
· Visningar
16 645
Senast: Smulis
·
T
Övr. Hund Tänkte kolla om någon har varit med inne på op. när ens hund har opererats? Min tik ska kastreras på måndag och jag skulle gärna vilja...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: thekid
·
J
Övr. Hund vad tycker ni om kastrering? Om ni har en hanhund som ni inte planerar att avla på, kastrerar ni den då eller låter det vara? För och...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Lägg upp filmer på era hundar i vardagen och träning!
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Ainon
·
Övr. Hund För ganska precis ett år sedan hände det som egentligen inte fick hända. Det jag aldrig trodde skulle hända. Inte än iaf. Inte än på...
2
Svar
30
· Visningar
2 245
Senast: flugskit
·
M
Övr. Hund Idag fastnade jag och mina två hundar i en mörk hiss (vi hade just åkt tunnelbana så de va en sån hiss), utan fönster och med en...
2
Svar
27
· Visningar
2 749
Senast: mango
·
Övr. Hund Om ni har hunden lös kallar ni in den då? Kopplar ni den alltid då eller håller ni i den i halsbandet medans mötande hund passerar...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Jag har en ganska änslig och osäker hund. Jag var en omplaceringshund och har troligtvis blivit slagen någon gång innan. Han är inte...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: pernilla_s
·
M
Övr. Hund Surfade lite och stötte på denna artikeln...
Svar
5
· Visningar
859
·
B
Övr. Hund Tycker att det är många som tror allt gör sig själv när man köper en hund, de tror aldrig man behöver göra nåt och bli förvånade när...
Svar
17
· Visningar
1 138
Senast: Mirre
·
L
Övr. Hund Har lovat att var hundvakt tisdag-fredag. Dels är jag nervös för att det är drygt 1.5 vec sedan jag tog bort min älskade kille. känns...
Svar
18
· Visningar
1 135
Senast: LillOhlsson
·
Övr. Hund Hon har troligen en tumör i örat. Min lilla tjej 21 mån. Så i morgon skall dom ta bort den. O skicka på annalys. Håll tummarna att...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Rotterö
·
M
Övr. Hund vill veta vad jag kan göra för min hund, kommer det folk, kända eller okända skäller han, reser lite ragg MEN svansen går......varför...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: Lenis
·
Övr. Hund aah! :eek: vid lunch var jag ut å rastade hunden och ser till min fasa att det kom några droppar klart blod efter att han var klar. Det...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
93 152
·
Övr. Hund Ska med stor sorg omplacera min hund o vill nu skriva ett ordentligt kontrakt mellen mig o de nya ägarna. Finns det färdigtryckta...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Zqathan
·
L
Övr. Hund Vet inte o man får starta sån här tråd isåfall ber jag om ursäkt! Men har ni några smarta idéer :idea: om bra kennelnamn? Enda...
Svar
12
· Visningar
884
Senast: Lantlolla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur