Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och min pappa ska äntligen köpa hund, en boxer :D. Nu behöver jag alla råd och tips på saker som ni har som ni tycker är toppen...
Svar
12
· Visningar
1 379
Senast: Missel
·
D
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=ZCYaw5tGYAs :D
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Zita
·
Övr. Hund Idag fick våra gråhundar och sträva taxen arbeta lite för födan. Började med att ge toarullar som de fick kämpa lite med. Sen är frolic...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Min tik som valpade imorse fick 2 av 6 valpar som kom utan moderkaka. Har bara varit med om valpningar där en kaka blivit kvar. Då...
Svar
10
· Visningar
7 815
Senast: Zizzy
·
T
Övr. Hund Hej! Vaknade inatt 04:00 av att min vovve kräktes flera gånger. Han hade diarre också. Idag har han inte kräkts något. Jag har tagit...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Jeeves
·
T
Övr. Hund Hej! Vaknade inatt av att min hund kräktes flera gånger. Vi gick ut för frisk luft och det visade sig att han hade ordentlig diarre...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: sussisus
·
P
Övr. Hund Nu gott folk behöver jag hjälp. Plockade upp en tax på vägen mellan Väsby och Mustang, i höjd med skylten "Stenkalle". Han är tatuerad...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Ayumi
·
H
Övr. Hund Vi har 6 stycken schäfervalpisar hemma, men har kommit till det stora dilemmat! Namn... 3 hanar & 3 tikar Vi är ute efter...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Undrar lite över sheltiens färger! Vad avgör vilken färg valpen får? Kan en valp som har två sobla föräldrar få en annan färg...
Svar
16
· Visningar
4 137
Senast: Åsa_NNL
·
Övr. Hund Snart är gränsen nådd när det gäller vår ena tik. Hon är några år nu och relativt lydig i de flesta situationer MEN hon kan inte låta...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 842
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag misstänker att vår 7 månaders tik har fel på sin ämnesomsättning. Givetvis kommer kontakt med vetrinär göras för diverse prover men...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Nu är min lilla Leia inne på dygn 51. Hon är väldigt rund om magen och jag förstår inte hur hon ska kunna gå en vecka till och kanske...
2
Svar
22
· Visningar
1 728
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Hejsan alla kloka! Har precis tagit över en omplaceringshund, en hanhund som är 4 år gammal. Till det som några anser är ett problem...
Svar
15
· Visningar
1 699
Senast: TurboDevil
·
F
Hundträning Jag har bestämt mig för att köpa en Cavaljer King Charles spaniel valp i sommar! Jag har aldrig haft en valp förut (däremot vuxna...
Svar
9
· Visningar
6 572
Senast: replica
·
Övr. Hund Idag var det stranden som gällde för matte, husse och Yda. Var såå härligt väder, riktigt vår-väder med sol och nästan vind-stilla. Vi...
Svar
10
· Visningar
951
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Ja, jag vet att det här är som att svära i kyrkan ***hukar mig*** men nu behöver jag lite input här! Jag känner en familj som behöver...
2
Svar
33
· Visningar
5 914
·
Övr. Hund Hur långt ska det få gå i reservation innan man borde tänka på att låta hunden somna in? Om en hund morrar såfort någon främmande...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: smasch
·
Övr. Hund Detta är vad ni gissar på: :D :banana: :D 1) Dräktig/skendräktig? 2) Valpningsdag, vid dräktighet? 3) Antal valpar? 4)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 557
·
Övr. Hund Vad heter dom där örondropparna som man ger till hundar? Min ena hund har fått någon skit i örat nämligen.
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: åke
·
Övr. Hund Om en hund har ont. Riktigt ont. Hur vet man det? Vi kan gråta och jämra oss. Men vad gör en hund? Jag tänker på när min hund fick...
2 3
Svar
40
· Visningar
11 917
Senast: verrdogan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!