Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Hallå ! Är det någon som vet var man kan hitta info om hundutställningen som ska hålla till i sollentuna rackethall den 16 eller den...
Svar
1
· Visningar
2 208
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag undrar varför man alltid skriver: Flat coated retriever Golden retriever men bara... Labrador Varför är det sällan...
Svar
17
· Visningar
1 062
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Finns det sidor där ungefärliga priser för respektive raser läggs ut? Har haft Grand Danois i alla år och de har varierat mycket i...
Svar
7
· Visningar
766
Senast: Pettsson
·
Övr. Hund Pratade med en hundägare för ett tag sedan. Väldigt kunnig i mina ögon och har även varit tränare tidigare i livet. Hon hävdade dock...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Mirre
·
Övr. Hund OMG! :eek: Vem går runt med sina hundar i en vagn?? Jag trodde att de hade ben för att gå med, men det kanske är meningen att de...
Svar
12
· Visningar
2 043
Senast: Mirre
·
D
Övr. Hund För en tid sedan så sålde jag en hund. Nu idag va jag och hälsade på honom och fick en smärre chock.. Från att ha varit så fint...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: DenAnonyma
·
Övr. Hund Hej! Vår shäfer (4 år)har ett stort bekymmer. Han slänger i sig maten på rekordtid och sen mår han illa och rapar. Vad ska man...
Svar
13
· Visningar
1 168
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Fick lite tankar då jag läste en annan tråd här på forumet.. När ni säger att en hund är lätt-tränad/svårtränad - vad jämför ni med...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Ainon
·
I
Övr. Hund Hej! jag undrar om det är någon här som vet något om heelern eller någon som äger en?
Svar
9
· Visningar
2 201
Senast: ica1
·
Hundträning Finns det nån mer som tränar IPO här ? :banana: Själv har jag 2 schäfrar som jag tränar med. Har en tik som är 9 år och en hane som är...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: lillfina
·
Övr. Hund Vår Jack Russel tik är parad och dräktig! Beräknad nedkomst första veckan i mars men jag behöver hjälp med lite frågor! Hon är parad...
2
Svar
25
· Visningar
5 383
Senast: Josssefine
·
Z
Övr. Hund Såg Ceasar Millans repris i förmiddags, där han lärde sin pitbull Daddy att vara rädd för skallerormar med el-halsband. Noterade hur...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
28 511
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund kan någon förklara vad hjärtmask är? brukar se på animalplanet - djurpolisen och ofta så har dom vanvårdade hundarna detta. vad är detta...
Svar
8
· Visningar
2 591
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Har ett dilemma... Familjen ska på semester till Mallis i 2 veckor i sommar. Ska verkligen bli jätteskönt :) Men vi har två taxar som...
Svar
8
· Visningar
1 955
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Min systers fodertik, visst är hon väl vacker?
2
Svar
20
· Visningar
1 736
Senast: hofi
·
D
Övr. Hund Ja, vad hittar ni på? Vi har sedan två veckor en blandis-kille med extremt mycket energi! Jättekul tycker vi! :D Han är hur go' som...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 475
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund http://www.na.se/askersund/index.asp?intId=1286202
Svar
3
· Visningar
635
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag är sugen på att skaffa en sådan hund. Men jag har lite frågor (kanske någon här inne som har en bichon frise eller vet) *Är det...
Svar
4
· Visningar
9 362
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Bygga en ny hund, nån? Hur ofta får ni borsta era varulvar? Här är det två ggr i veckan om schäfern ska passera som välskött.
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Lilahnee
·
U
Övr. Hund valpen har nu börjat klia sej hysteriskt, de syns ingenting, fin i pälsen och allting sånt men han kliar sej lite överallt väldigt...
Svar
5
· Visningar
9 148
Senast: Missel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna