Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Vill bara veta vad alla gör med sina nuvarande valpar om dagarna =) Själv fick jag min valp igår på 13 v som heter Nellie. Har inte...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Tessa8
·
Övr. Hund Jag vete fan vad jag gjort för fel men något måste det vara... Min hanhund hittar jag allt som oftast på köksbordet av alla jävla...
Svar
16
· Visningar
1 163
Senast: citron
·
A
Övr. Hund Måste få ventilera mina tankar lite ... Skriver under anonymt nick då jag inte vill att det ska komma ut vilken klubb detta gäller...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 001
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Av Cujos nya nomesele.. Har ju påbörjat dragträning med honom, men den dragsele som fanns var ju för liten :eek: Så i gårkväll...
2
Svar
22
· Visningar
1 964
Senast: Krasux
·
G
Övr. Hund jag har en dominant australisk terrier idag bet hon en pudel så denblödde på flera ställen . Vad göra?
2
Svar
23
· Visningar
2 204
Senast: Sentenced
·
Övr. Hund Försöker få min sambo att förstå att hunden ska inte vara hemma ensam mer än 4 timmar max. Men det går inte in. "Hon klarar sig" Jo...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 358
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Det här blir nog långt... Men beslutsångesten är stor. Det finns en hund här i världen som för mig är helt fantastisk. Det finns inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 295
Senast: Generalen
·
L
Övr. Hund För en vec sedan skapade jag en tråd om att min bäste vän skulle somna.. En vec har gått sen jag tog beslutet, imorrn har han varit...
Svar
16
· Visningar
1 111
Senast: Kalinsi
·
S
Övr. Hund Nu vill jag se alla golden retrievers som ni har att visa, i alla tänkbara miljöer!:love:
2 3
Svar
44
· Visningar
4 112
Senast: emax
·
S
Övr. Hund Hejsan! Jag har en hanhund som jag nu funderat på att kastrera. I första hand hade jag tänkt göra en kemsik kastrering, för att jag är...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Ja som de låter! hur mycke är ni ute med hunden varje dag? Vad gör ni för att stimulera dom?
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Madde_padde
·
Övr. Hund Eller ja, allt det man får när man anmält till utställning? Ska till Hässleholm på valputställning 23e och har inte fått några papper...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Hade kameran framme när snön kommit och passade på att ta lite fina bilder på Ludde. De här tycker jag var de finaste!:):angel:
Svar
4
· Visningar
843
Senast: aleksis
·
Övr. Hund En av mina bäska vänner, K, funderar på att köpa hund av mindre ras, inte med sådär jättemånga uppfödare i Sverige. Hon vill gärna...
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hittade ett gäng skivor med jättegamla bilder som jag trodde jag hade förlorat. Måste visa några! Sirius 4 månader, efter sin första...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Nu har bukes "Aningsfull" blivit hundlös :p Hennes lilla Julie är hos hennes föräldrar, och greyhounden Harry är hos mig. :love: Han...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Red_Chili
·
E
Övr. Hund då vilken är världens finaste ras/blandras engillt er? min är Golden retr./irl.sett. ;) dom ärursöta. vilkenäreran favvoras? ha gäärna...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
15 983
Senast: Flipp
·
T
Övr. Hund Ska kastrera min tik om nästan två veckor och vill gärna höra lite om era erfarenheter, bra såväl som dåliga:) Hur vanligt är det med...
Svar
13
· Visningar
35 764
Senast: thoora
·
J
Övr. Hund Vad måste man göra när man får valpar, troligen blandras... regga dom, vaccinera,chipmärka vad mer och vad kostar allt? nån som vet
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund I did it all four you!!!! Något OT tråd, men vi har i alla tider spekulerat i hur vi hundbukefalister ser ut och verkligheten har...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 521
Senast: villi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!